Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

üzgün moralsiz nickler

| 20 Ocak 2010 Çarşamba | |
Sürç-ü lisan olmasın bu



Uğurladım eski sevdalarımı../..gözlerine ilk baktığım an
Çarmıha gerdiğim özlemlerimi azat ettim
Huzur kazandım müzayededen ikimiz için
Bol köpüklü bir kahve taşıdım bakışlarımla sana
Yüreğimi istedin../..verdim




Kayıplarım çokne yazar senide kaybetmişim
Ben kimleri tarihe gömdümsen bilemezsin
Kalbimdeki imparatorluğun efendisi benim
Seni az önce idam ettirdim




tüm barbi bebeklerimin bacaklarını çoktan kırdım ben;

bebekler'l e

oyna_mı'yorum artık ...!



içim'de iç ses /dış ses kapışması var ...!
iç ses'me ayakta alkış varken
dış ses'ime olanca küfür'üm var.

Şimdi daha iyi anlıyorum kinefes almak değilmişyaşamak.Ateşlerde yanmak gibi bişeyseni severken sensiz olmak...
üzgün moralsiz nickler
Herkesin üç kişiliği vardır;Ortaya çıkardığısahip olduğusahip olduğunu sandığı...

İnsanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severlergitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar...

Aşk seven için ızdırapsevilen için gururdur.Karşılıklı sevenler için SAADET sevipte sevilmeyenler içinse; Ö L Ü M D Ü R ...

Sen benibenim seni sevdiğim kadar sevseydin;benim seni senin beni sevdiğin kadar sevdiğimi a n l a r d ı n ...

Ne ses Ne Nefes Ne de rüzgar Bağışlar Seni Dönüp sırtını Giderken Söyle kim kaşılar Seni !!!

Birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde eller gibi davranıp görmemezlikten gelme...

Aşık olup acı çekeceğime nezle olur burnumu çekerim daha iyi...

Gülü gülenesevgiyi bilene nefreti hakedenekalbi taşıyabilene vermeli...

Seni seviyorum diyen dillere değilsenin için ağlayan gözlere inan...

Biliyorsun talebeyimhaftaarası gelemem cumartesi annem evde pazar babaannemde hele ikimizi görürlerse seyret sinemayı evde Anlasana BE İBNE benim gözüm yok sende....

Kirpiklerin köprü olsagözyaşların nehirnehir taşıp köprü yıkılsa düşeceğim tek yer dudakların olurdu BİTANEM...

Gülü öylesine sevmelisin ki dikeni yok diyebilmelisin...

"Yarınlar hep güzel olacak " derler. Oysa bugünler dünlerin yarınları değil miydi?...

çoK SevmiŞtm onu ve dahadA seviyoRm biLiyomusn yani nAsıl desEm seNi seninLe yAşaMk varKEN seNsz Hayalinle yAşamak gücüme gidiyor

MuTluluKlaR diLerİm yEnİ AşKındA sen bEni düŞünmeDen yAşamana baK sEniN dErTlerİn var ya BeniM yAnımDa ben onLarla yaşArIm sen keyfine bak !


Keşke Her Aşk Mutlu bitse Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalabilse Veya Unutmak Mümkün Olabilse!!!

Umutlarım Yıkıldı Senden Sonra Yaşamayı Haram Gördüm Kendime!!! Bu Dünyadan Kurtulmak İstediysemde Kaç Defa Sensiz Gidemedim Ölüme...

sözlerin büyük yüregin küçük..yanlisların çok dogruların yok.kendine göre sansli bana göre zavalli!!

~~Ne Seni Sevdiğime Pişman Ne De Seni Sevene DüşmanımYalnızca Seninle Olmak
Varken Sensiz Yaşadığıma Pişmanım....~~


SeNi seviYorum Ama benİ anLamadıN dUygularImLa oynADın bEni bıRaktın seNsiz yAşAmAk inAn zor gELiyoR bAnA!!

Suskunluğum Asaletimdir...her lafa verilecek bir cevabım var ama ; lafa bakarım laf mı diye ; bir de söyleyene bakarım adam mı diye...
Ya ölümüne Severizyada tek kalemde Sileriz!Tarihi Biz Yazdık..Tarihtende Biz Sileriz


HayaT bir EMANETSE bırAKTIGIN YERDEYİZ HayaT bir OYUNSA KRALİNİ OYNARİZ HayaT SevMEKSE ÖLÜMÜNE SEVERİZ

•.....nokta değil virgül koydum öyküme.....
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları