Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Mutluluk nickleri

| 10 Ocak 2010 Pazar | , |
Huzur buLmak istiyorum ,, gözLerimi kapayıp kimseyi anmadan ..!!

YaLan aşkLarLa doLuydu sokakLar ! Ben sana inandım ,, sen yaLan oLmamaLıydın ..
tatil nickleri
SiL gözyaşLarını inan değmez bu aşka !! NasıL oLsa bitecekti eninde sonunda .. x(

UsuLca sancısını çekiyorum ayrıLığın . Aynı zamanda özLüyorum ,, özLerken unutmaya çaLışıyorum aMa * UnuTamıyoRum ! *

$imdi kapıdan gireceğini hayaL ediyorum ,, bana güLeceğini ! Sonra kızıyorum kendi kendime . Giden sen değiL mydin en önde ?

SonsuzLuğun ötesi yok sonum sensin benim ! x3.

AyrıLamam ki severken ...

Görmen ,, duymadan mümkün mü yaşamak ! ELLerim dokunmadan aşk yaLan mı gerçek mi sen söyLe hayat ?

ALayını siLer sana geLirim ..

öLümden korkmuyorum da tek korkum unutuLmak !!

ßırak bu pişmanım ayakLarını !! Yoksa pişman oLacak ayakLarında kaLmayacak .. xD

Eskiden aLtını çizdikLerimin şimdi üstünü çiziyorum ! ;]

SuçLu oLan bensem söyLe biLeyim ,, Uzat eLini yanına geLeyim (:

Hep kaşar ,, hep kahpe ! İnsan mı bunLar sence ?

Razımısın ki dönmeye ? Ben hazırım yeniden sevgimi vermeye xL.

Beni tanıyan biLir ,, ßiLen anLar ! anLayan susaR ,, anLamayan uzaR .. !! ;]

ßırak yanakLarımı - dudakLarımı .. Gücün varsa yüreğimden öp beni (:

FuLL Time $erefsiz oLacağına paRt Time inSan oL . ;]
Mutluluk nickleri
Bir tebessüm oLuyor yüzümde ! KaranLık geceLerde sesini duyduktan sonra !

Nerde o eski aşkLar ? $imdi Mecnun küpeLi LeyLa ise kaşar ! xD

0 oDun beni aşar ,, bi vursam feLeği şaşar ! DeLikanLı kız manitasızda yaşar .. ;]

Çook şerefsiz gördüm ama hiç biri senin kadar profesyoneL değiLdi ..

Dünyadaki bütün kaşarLar eriyecekse küreseL ısınmaya Eveet ! (:

Tesiri çok yoğun acıLar içindeyim ! ÖyLece bırakıp gittin sanki bozuLmuş oyuncak gibiyim ..

Hiç bir yaLanını sevmedim ! Beni sevmenden başka ...

Şimdi çok uzakta kaLmış bir baharsın ! KaLbimin derinLerinde bi yaLansın !!

Severim demiştim ya inan ki sevemedim ,, o 2 keLimeyi senden başka kimseye söyLeyemedim . x(

Sahtede oLsa özLedim bana * a$kım * deyişini ! x(

Bir uçurum sanki gözLerin ! İnsanı habersizce öLüme götüren .. xL.

Hayatımdan giden tüm erkekLere teşekkür ediyorum ! Sonunda aşkın yaLan oLduğunu ispatLadıLar ..

İkiden 1 çıkınca 1 kaLırmış . YaLan ! Sen gidince ben kaLır mıyım sanı0sun ? (:

Yetemiyorum kendi kendime ! İhtiyacım var sana ..

Sanmaki ismini bir başkası siLecek ,, seninLe başLadı seninLe bitecek ..!!

Kaderim sendin 0ysa ama verdiğin 1 tek sözü biLe tutmadın ! Sen beni saF mı sandın 0ğLum o numaraLarın hiç birinide yutmadım .. ;]

Gün geLir intikamın aLınır ,, yaptıkLarının acısı tek tek çıkartıLır ! Ama bu araLar gerçekten çook işim var iLgiLenmiyorum :/

Hayatı çöpLük farzet ,, Sende bir pisLik değiL misin ? Sen sahtekar yaLancının ta kendisisin !! Unutma ! Sahte ve yaLan oLan herşey dünya kapsamında seni bekLiyor ! =)

GüLmek en çok kime yakışıyor ? soRusuna miLyon kere cevabımsın ..

Aşk mı dedin ? SaçmaLadın ! Seni seviy0Rum diyene inanma yoL ver ,, Beni en son bırakıp giden de beni herşeyden çook severdi boşver .. :/
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları