Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Farklı msn nickleri

| 5 Ağustos 2009 Çarşamba | , |
21 Sönen mumun emanetiydi gözüme sanki karanlık, dönen şu dünya sanki taş ve biz içinde çorbalık (Karikatür Komedya)
Farklı msn nickleri
22 Katıksız iyiyi bulana dek mi sürecek tek devamlılık (Karikatür Komedya)

23 Esefle kınamadır rapim, fasih, dekolte konuşurum, yolumdur önüme konulan;yürürüm,görürüm,söverim,severim (Değişebilir Her An Adres)

24 Ben raperken orada donabilir iliklerin (Değişebilir Her An Adres)

25 Mis kokulu yalanların duş vakti geldi ama evde sular kesik (Değişebilir Her An Adres)

26 Düşman kelimesinin anlamını arkadaş sıfatını taşıyanlardan öğrendim (Maskeli Balo)

27 Birisi acıyı çekti, öteki acıyı servis etti (Uğurla Bahtiyarları)

28 Rayına koydum hayatımın tek vagonlu trenini, gitme gelme aleminde tek ve son seferdeyim (Uğurla Bahtiyarları)

29 Neyleyim ki güneşi bir günümde kördeyim (Minimalite)

30 Yaşarım iskeletler diyarında, bir et parçasıyım. varımı yoktan aldım (İskeletler Diyarında Bir Et Parçası)

31 Tasanın etrafında gezgin olmuş insanlar kısacık molalarda tanıdılar mutluluk denen kelimeyi (Bir Pesimistin Gözyaşları)

32 Kuvvete dayanamayan adalet aciz, adalete dayanamayan kuvvet zalimdir (Bir Pesimistin Gözyaşları)

33 Makam arabalarına yol ver geçsin, emri vaki olmuş her yolcu (Didaktik Kitaplar)

34 Emre dayalı yamalı jön hayatlar içerisinde itaatin emanetindeyiz biz, biz kimiz (Manzumu Mazlum Dinledi)

35 Tek kurşun bitirebilse gari bu hayatı bari bin kurşun atın da gönlüm doysun ahali (Üfle Güneşi Sönsün)
Emek VeR, KuLAK VeR, BiLGİ VeR, BoRÇ VeR; AmA BoS VeRME! İYİYİ ArA, GÜzELİ ArA, DOĞRUYU ArA; AmA KuSUR ArAmA!




•düηуα уαℓαη σℓмυѕ тєк gєя¢єк вєηιм!!!•

farklı sözler

-ѕєνєη ιηѕαη gιтмєуι вιℓє gєçιямєz αкℓıη∂αη..gι∂єη ιηѕαη ѕєνмємιşтιя вєη вυηυ öğяєη∂ιм -вαвαм∂αη...вαкѕαηα gι∂ιуσя ѕєηι ѕєνιуσяυм ∂ιуєη ιηѕαη....



-вιя єякєк єη çσк ѕєνgιℓιѕιηι, єη ιуι кαяıѕıηı, єη υzυη αηηєѕιηι ѕєνєямιş





-Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim Şimdi Karanlıklar Sırdaşım Yağmurlar Göz Yaşım OLDU!...




-~~~ηαѕıℓ вιя ѕєν∂αуѕα вυ кαяşı кσуαмαм~~~



....çσк ѕєνdιğιм вιя уαℓαηdıη....




нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂ö

ηєкѕιη...!!!!










๑вєη¢є ѕєηdє ѕιмdι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑



çσктαη υzαкℓαşтıм, вıяαктıм вιя уєяℓєя∂є, υηυттυм ѕєηι αşк.. нαтıяℓαт кєηdιηι вαηα !!




SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CüNKü atiYoRuM !!!



Kadin bir çicektir erkekse etrafinda uçan pis bir böcek


» ● » αLєм σуυη¢υ σLмυѕн |●| ѕσкαкLαя ѕαнηє |●| вιя σgLαη ѕєνмιѕтιм σLмυѕ ѕαнтє « ● «



αн dємєк özєℓ∂ιя...ναн dємєк ιğяєηçтιя...



кαρıℓмα яüzgαяıмα ηєzℓє σℓυяѕυη




вιя кυLυηυ ¢σк [ѕ]єνdιм σ вєηι нι¢ [ѕ]єνмιуσя кαLвιмι σηα νєяdιм αятιк gєяι νєямιуσя




єѕкιdєη тσz ρємвє нαуαℓℓєяιм ναя∂ı, тσzυ gιттι ρємвєѕι кαℓdi
36 Son söze gerek yok, ilk sözün faili meçhul, kulların arifi rapi serdi önüne rehine kaldı cümlelerin, noktamı ben koydum, el senin yaz (Rap Gafil)

37 Ben tekilim,tekelim, tekeline tekme, tekerin olsa kaza sebebi, patlak, ****** düştü bu yola tek yüzü çatlak (Rap Gafil)

38 Hayallerim yok oldu, koyduğum yerde yoktu hiçbiri tek yabancı bendim evde ve bir yalancı mumdu doğan güneş (24)
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları