Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Güldüren msn nickleri

| 10 Ağustos 2009 Pazartesi | , |
kuLak DéqiL (.) kaLp çınLatanLArDAnıZ



'Sêvêrsên yânImdâ øLµrsµn,Sêvmîyørsân êLîn øLµrsµn, µmrµmdâ dêqîLkî, sêndê ' 2_bîrâyLâ µnµtµLµrsµn !



Hani ölmemis bir insani gömersin ya !
Iste onun gibi gömüyorum.
Yosun tutmus anilarimi,
Karbeyaz sayfalara ..
Güldüren msn nickleri



Nasıl geçer bilmem
Üstümdeki sen lekeleri
Ben olduğum yerde dururken
Benden gitmiş aşk sözcükleri ...





İçimde dolaşan alkol gibi
Sana gitgide sarhoş oluyorum
Ruhumu kaybetmiş gibi
Nefes bile almadan seviyorum seni







DüŞünüyoRum;
Söylemek mi zoR ?
Yoksa susmak mi?

gülen nickler





ßen Tek kenDimin katiLii..
aFFet ßeni ßedenimin haKimi..
Cennete yaLnız qireMiyorm..

orTada kaLdım döNemiyorm







rüyalara daldım senin için

.. hatıralar topladım bir sürü

kapılar , odalar açtım yavaşça ..

ne yaptıysam kapatamadım






yeniden başladı dertler ..

dayanck halim k a l m a d ı .

kaç ölüm varsa qöze aldım

hayatımı çöpe attım .. .


tüm rüyalar kabus yine ,k o r k u y o r u m .




herkes mi kusursuz ?
hiç kimsenin yarası yok mu sarıLacak?
herkes mi güçLü ; kimse ağLamaz mı düşünce?
kendine uzanacak bi eL aramaz mı ?
ben güçsüzüm , düşerim , ağLarım ,canım acır ,
yaraLarım ve kusurLarım var :
sırf bu yüzden insanım !!
sıradanım ...





aLLah ayırmadıkça kuLLara o şanSı vermioRuz BiZ.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları