Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Boşvermiş nickler

| 28 Temmuz 2009 Salı | , |
sen bana git demedin..ben sana tutunamadım…en tuhaf uzakta kalışım oldun…”hoşçakal ” bile değildi son sözüm..
Boşvermiş nickler
ѕєηι ѕєνιуσяυм ∂єякєη ιçιм∂є кσραη ∂υуgυℓαя, gє¢єℓєяι ѕєηι ∂üşüηüякєη кαçαη υукυℓαя,єякєη∂єη ιçιмє göм∂üğüмυмυтℓαя νє ∂υуgυℓαя.gözℓєяιм αğℓαякєη ιçιη ιçιη уσк σℓυякєη ѕєνιη¢ιм.вє∂єηιм уσяgυη νє вιткιη ѕση ιкι кєℓιмєуι ƒıѕıℓ∂ıуσяυм. ѕєηι seviyorum
Kaynak : yorumla.net - Bakta BuL...:)
ŚĔŃĨ ÚŃÚŤМÁĶ ĨçĨŃ ÁŃŤ ĨçŤĨМ ĞöŹĹĔŔĨŃ ĞĔĹĎĨ ÁĶĹıМÁ VÁŹĞĔçŤĨМ

∂üşℓєяє ∂αℓ∂ığıη вιя gє¢є∂є вυℓυтℓαяıη gözуαşℓαяı ρєη¢єяєηє ∂üşєякєη нαηgι нαуαℓℓєя ѕαηα υуυмαуı υηυттυяυуσяѕα, gєℓє¢єк ѕαηα σηℓαяı уαşαтѕıη.

Ő ĶÁĎÁŔ ÚŹÁĶŚıŃĶĨ ßÁŃÁ ĶŐŔĶÚŶŐŔÚМ ŶÁĶĹÁşМÁĶŤÁŃ Ő ĶÁĎÁŔ ŶÁĶıŃŚıŃĶĨ ßÁŃÁ ĶŐŔĶÚŶŐŔÚМ ĎŐĶÚŃМÁĶŤÁŃ Ő ĶÁĎÁŔ ÁČı çĔĶŤĨМ ĶĨ ÁşĶŤÁŃ ĶŐŔĶÚŶŐŔÚМ ŚÁŃÁ ÁşıĶ ŐĹМÁĶŤÁŃ ÁМÁ ĶĔŃĎĨМĨ ŤÚŤÁМıŶŐŔÚМ ŚĔŃĨ çŐĶ ŚĔVĨŶŐŔÚМ

ĞĔŃçĹĨğĨМĨŹĨ ŶÁĶÁŃĹÁŔÁ ŚĔVĎĨğĨМĨŹĨ ĔĹĨМĨŹĎĔŃ ÁĹÁŃĹÁŔÁ ĶŐĹÚМÚŹÁ ĴĨĹĔŤ ÁŤŤıŔÁŃĹÁŔÁ ĶÁĎĔĤĨ ĔĹĨМĨŹĔ ŤÚŤÚşŤÚŔÁŃĹÁŔÁ ĤĔŔ ĶÚŶŤÚ ĶöşĔĎĔ ĔŚŔÁŔ çĔĶŤĨŔĨР üçĹüŶü ŤĔŔŚŤĔŃ ŶÁĶŤıŔÁŃĹÁŔÁ ĨŚŶÁŃıМ ÁĹĹÁĤÁ ĎĔğĨĹ ŤüМ ÁĹĹÁĤŚıŹĹÁŔÁ.

ηιѕαη уαğмυяυ уıℓαηıη αğzıηα ∂üşєяѕє zєнιя мι∂уєηιη αğzıηα ∂üşєяѕє ιη¢ι σℓυмυş ѕєη ηєуιη уαğмυяυѕυη кι уüяєğιмє ∂üşüη¢є нєяşєуιм σℓ∂υη.

[Z][A][M][A][N]-[A][L][i][Ş][M][A][Y][i]-[Ö][Ğ][R][E][T][i][R]-[A][M][A]-[u][N][u][T][M][A][Y][i]-[A][S][L][A]

sën häÿätä në vërïrsën häÿät sänä sënïn vërdïğïnï gërï vërïr bën häÿätä në vërdïm bïlmïÿörüm ämä häÿät bänä ümmädığım kädär dëğërlï bïr şëÿ vërdï =>sënï<=

KaRaNlIk,UcSuZ BuCaKsIz sOnSuZ Ve çArEsIz.GiDiYoRuM DüŞüNmEdEn bOşLuĞuN OrTaSıNa,kImSeNiN GöRmEdIğI Bu hAyAl dÜnYaMdA.
aşklar nicki
sévmék mí:híç tánımádık &á gülmék:çoktán únúttúm &áşámák mı:boşvér áşk némí:bü&ük bír &álán mútsú#lúk:o béním dün&ám.

µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr

Hãsrêtîm'd!ñ $îmdî îsê Ñêfrêt!m'sîñ, duy bunlãrî; kãlbîñê î$lêsîñ, sêñ nãsîl bîrîsîñ?-suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir

£srAr'La ya$arKen YaLan DunYa'da Zamani İcmi$iz haßerimiz yOk
Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ

Ayıq Ol PaniK YaPmaa RahaT Ol ßaq DaLGanaa Üç Günlük DünyAa Ne Sana KaLlRr NeDE ßanaa

§ëñ¥ §ëVDîgîM KåDåR ¥å$å§å¥DîM..ôLûM§ûzLûgûñ åDîñî å$k Kø¥åRDîM..

●●● уαкαмσzℓυ gє¢єℓєя ●●●

ßĨŔ ĶöşĔМĎĔ ĞüĹüşüŃ VÁŔ ŚıŔŤıМĎÁ ĶÁŃĹı ßıçÁğıŃ.

bekleseydin sana ömrümü verecektim, bekleseydin seni sevdiğimi söyleyecektim,bekleseydin senn için ölecektim ama keşke; bekleseydin…

Çek ellerini hayatımdan git!!

Artık ne kaybedecek Ne de konuşacak bir şeyimiz kaldı

Sadece bir gün istemiştim…Mutlu olmak için bir gün çokmuydu sence.

Hergünkü gibi,bügünde hayatın yan etkileri devam etti üzerimde….
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları