Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sevda nickleri

| 2 Temmuz 2009 Perşembe | , |
Dağınığım ben '
Kaynak : yorumla.net - Moji ' den...3 Ruhu .. Beynii.. Mekanıı..
Heryeri dağınık..Öyle biriyim..
Öylesine yaşıyorum..
Öylesine..
Öyle..'
gidiyorsun ya...
Kara bulutlari katmiş ardina
Acilari yüklenmiş sirtina
Dört nala geliyor yanlizliĞim.
Sevda nickleri , sevdalı nick sözleri
üşüyorum sarıl bana saçlarını sancıma sür

Sarıl. . Islak Yüregime. .

Yazılmayacak artık sana dair..
Hiç bir cümle..
Hiç bir kelime..
Hiç bir hece..
Hiç bir harf..
Hiç bir...
Hiç...



Aklımdan silemedim nerdesin...?

Kalbim;
Sana kanamak yakışır...

Kalbim;
Yargısız infazları infaz et
O seni infaz etmeden
...

Sevgiler yalan
Bırakmalar sahte...

~Küçüçk yüRegimle ben Sana adam boyu Sevdalar büyüttüm ama;İnandıRamadım




şte yine aynı... Kalbimi acıttın. Her zamanki gibi.
Değiştik sanıyordum.
Ve sen yine bilmiyordun..




Bir insanı herhangi biri kırabilir ama bir tek en çok sevdiği acıtabilirmiş.
Çok acıttığında anladım



neden ısıtmıyor peki güneş?.. Yokluğundan mı yoksa..?




'ak$amı bekleyip karanlığa gizliorum her gece gözya$larımı..!

dIş göRünüŞümlé yaRgılama - yüRéğimle algıla taBi yüReğİn vaRsa


usulca sancısını çékiy0rum ayrılığın.aynı zamaNda özlüyorumözlerken unutmaya calısıyorumunutamıyoRum

öldrecktm sni.. İncitecektim.. Unutacaktım.. Ama lanet olsn !! Kı-ya-ma-dım!! Oysa ben seni sevmelere doyamadım



" tıќlım tıќlım ĸalabalıĸta bilэ
duydum sэsini
gördüm gölgэni
vэ buldum...
hoşgэldîn `` ÅŜĸ !!!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları