Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Filozof nickleri

| 8 Temmuz 2009 Çarşamba | , |
hiçLiğin dünYaSında
üfLe ßeni uzakLaRa

Filozof nickleri


Boş Konuşup Kafa Şişirceginize Balon şişirin


Ama 'TERS'OLuorum KimiLerine ?Ben Kabıma Sığamıorm
Sıvı DeğiL Katı HaLdeyim Hep!Kö$eLerim Var
BazıLarına Çarpıyorsa YapabiLecek Hiç Bir $eyim Yok!

sevdalı msn sözleri


Dedikodu Dedikodu Kıskanıyorlarr ツ


Sadece Tanrıya Ve Kendime
YaLan SöyLemiorum..
Tanrı Korkum Var..!İzLeniorum !
YakLa$aßiLeceini Sandıın Kadar Uzaımdasın


Yaşadım yıprandım ruhumu çok geride bıraktım!!



diz çöküp yere sımsıkı.. ama çok sıkı
sarılmak sana.
göz yaşlarımı omuzlarına bırakıpgitmek istiyorum şimdi
sana kim olduğumu söylemeden..arkama bakmadan
ağladığımı sana göstemeden
seni çok özledim
ama çok özledim
çocukluğum! !


' Hérgün kan akıtsada qörméz ßu qözLérim sén qéßéréné kadar.. cok susasamda kanımı akıtır içérim kanana kadar!!..
filozof adam sözler

' Séndén Adam OLmaz Ama Sénsiz Dé OLmaz..!

Sıradan olmayan sözler
' KaLßim Artık Sıradan ß1r İch Organ..!


' Hiç Kimséyé Muhtaç DéğiLim. én kraL'ını ßiLé Syktir édérim..!


' ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında gördüysén Vazqéçmi$imdir. qéri Dönü$ü ßénsizLiktir..!


' ßén ß1r Masa OLsaydım Daa İ$é Yarardım..! x)
İnsan aklın snırlarını zorlamadıkça hiçbir şeye erişemez.
ALBERT EINSTEIN

Olgun insan yapabileceğini söyleyen ve söylediğini yapan insandır.
KONFİÇYUS

Gerçek arkadaş sağlık gibidir.Değeri ancak o yok olunca anlaşılır.
CERVANTES

Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.
KONFİÇYUS

İnsanların yapabileceği en büyük fenalık kendisine olan güvenini kaybetmesidir.
RİCHARD BERNEDİCİ

İnsansal öz, tek tek her bireyin doğasında bulunan bir soyutlama değildir. Gerçekliği içersinde, bu, toplumsal ilişkilerin bütünüdür.
KARL MARX


Aristoteles

Zayıf, daima adalet ve eşitlik ister, halbuki bunlar kuvvetlinin umurunda bile değildir.
İnsanlar arzularına son olmadığı için, bu arzuları tatmin edecek vasıtalara da son olmamasını isterler.
Arzu öyle bir şeydir ki, hiç doymak bilmez; bir çok insanların hayatı, arzuları doyurma yollarını aramakla geçer.
Cesaret kuvvetle birleşince büsbütün artar.
Umut, uyanık adamın rüyasıdır.
Fazileti olmayan insan, hayvanların en kirlisi, en vahşisi, en muhteris ve en doymak bilmez olanıdır.
Adalet önce devletten gelir.
İyi, basit; kötü ise çok yönlüdür.
Mevkilerini para ile satan kimseler, masraflarını geri almak yoluna düşerler.

' KadéhLérimi Sénin Adına KaLdırdm Dün qécé. Sava$a qittim Kéndi MévkiLérimdé Até$ Açtm Kéndimé.!


' N Çok Öğréndi ßu gönüL, N Çok Yandı. Hér déFasında ßu Son Sandı Ama ALdandı..
Şekilli msn nickleri , şekilli nickler , msn sözleri
' ß1r Péri Özgürdür Onu Tutamazsın. ßéndé Péri OLmak İstérdim. Hayat ßéni Dé ÖzéL vé SaF KıLsın..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları