Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

umut sözleri

| 24 Haziran 2009 Çarşamba | , |
ÇemberiN eN DışınDa, eN ÇıkmaZ SokaktayıM..


GeceniN eN SiyahınDa, uMuduN BittiĞi YerdeĞiM.. KöşeYi DönseM öLüM, DüZ GitseM HayaT.. GölgeleR iÇindeyiM..

Yalan nickler
őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг...


∂υ∂αğıη∂α ѕıя кαℓαмαм...уüяєğιη∂є уєя вυℓαмαм...gι∂ιуσяυм αятıк кαℓαмαм...


•°o.O α¢ι çєкмєуєηℓєя, вαѕкαℓαяιηιη α¢ι çєкєвιℓє¢єgιηι αкιℓℓαяιηα вιℓє gєтιяємєzℓєя O.o°


Oº° αкιℓℓι σℓαηℓαя ѕєвєρℓєя кσηυѕυη∂α тαятιѕιяℓαя.αмα ηιнαι кαяαяι ѕσηυ¢тα ѕυяєкℓι αρтαℓℓαя νєяιя °ºO


]|I{•----» αℓαу, çσgυ zαмαη αкιℓ уσкѕυℓℓυgυη∂αη ιℓєяι gєℓιя «----•}I|







Baktığım Her Yerde Seni Görmekten Çok Sıkıldım
Biraz BunaLdım Elimde Mi BeLki De Alıştım
Eskisi Gibi OLamam Artık İnan Çok Değiştim
Biraz kırıldım biraz gücendim inan vazgeçmedim
Bırak dedim alev alsın herşey
Kaçamazsın
bu yangında seni kim söndürür bilemem ama
Yine zararlı çıkan sen olacaksın!!!


[IMG]http://forum.mircturk.com/image.php?u=335&******sigpic&dateline=1214045170[/IMG]
Sonsuzluk gibi çıkıyordu
Bu söz içimdenUmutsuz bir yakarış gibi
Hiç bitmeyecek bir hasret gibi

Ben hiç kimseyi bu kadar sevmedim ki...




umut sözleri

Artık Séni Dü$ündüqümdé
ßoqazımda 1$éyLér Düqüm Düqüm OLmuyor
Eskisi Gißi
Sén Gidérkén Arkandan ZırıL ZırıL AqLayan Çocuk Sustu
O Da KaßuLLéndi SénsizLiqi...
ßéLki ßazén İsyan Ediyor Unutmadım Unutamam Diyé...
Ama ßén Artık Unuttum Séni
İçimdéki Çocukta Sonsuza Dék..
Susmak Üzéré..
Vé ßén
Vé ßén Daha Yéni AnLıyorum Sénin Koca 1 YaLan OLduqunu...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları