Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Nefret msn nickleri

| 24 Temmuz 2009 Cuma | , |
Boş sahnede tüm oyunları oynadın başka oyunun var mı ?
Kaynak : yorumla.net - niCkLer-
“Sadakât” mıydı zamana yenilen...Yoksa”Zaman” mıydı ihanete buyur gel diyen..
Nefret msn nickleri
Şak Şak Şak aLkışLıorum bak seni inSan mıSın Sen şimDi !

ßu kaDar pisLiğin arasınDa ßüyüdüm gaLiba..

Dudakdan akacak her bi kelimeden de payını alacak ecelim!

aşk para her$ey makaRa -- dünyanın keyfini qeLde ßizde ara

...bir ihtimaldin hayatımda belkileri çok
bir ihtilal oldun keşkeleri yok
ve sen benim için bir yalandın
doğruları yok......


Sanki Avcılarda Bizdik- Avlar Ortasında Avlananda..!

sana tapan bu kalp yol alıor artık
"sensiz.."

Konuştuğum duvarların dili olsa susmaz aslaaa!

“Adam gibi” sevmenin yasaklandığı bir yerde- ne kadar çok seversen o kadar acı çekersin.


Duruluğum kalmadı..
Beni silkeleme hayat..
/..Üstümdeki acılar dökülmez../

Koca ßi ßoşLuk ßizimkisi ..ayrılığın cesetleriyLe doLan ßoş ßi ßoşLuk ..

Yok desemde " vaRsın "

Mutlu OL Onunla..Helal Ettim HAKKIMI sana...
nefret ettiren sözleri
sakla ben yanlızlık verme kimselere

Susma
Ilk ve son defa
Bu defa
Topla cesaretini
Nasilsa kaybedecek hicbirseyin kalmamis


ÖzLesemde aRasamda senİ saNa sakLa !
Kendine sakLan !
Her$eY senin oLsun"1 beNi yasakLa


1 fiLm $eridi gbi geçiyoRum $imdi oLmayanLrımıN önüNdeN !
Çok isTeynce oLuyoDu haNi ? Nerdesn söyLe?!hiç qeLmeYenn !


Sana güLmekte zoRlanıRkenn üzgünm ama Ruhen yorGunm !
Yüzümde aYnı ifadeMutsuzuM !
Sebebi sen değiLsinn kaLbin tarafndan yıpRatıLdm !


Dudakdan akacak her bi kelimeden de payını alacak ecelim!

YokLuğunun hücResinden Kaçıyorum Bu Gece.

Önce duvarımdaki sonrada kaLbimdeki kirLi isimLeri siLdim!

BiR CevaBım biLe yok..ama Soruya hayRan kaLdm ..


yoLa kazık çakıLmaZ,Dağa karşı bakılmaz biz İstanbuL KızıyıZ..BizLe başa çıkıLmazzzz..


ÇekeRiz EmaneTi Bozarız Adaleti,mahallemizden geçilmez,EvimizDen su içiLmeZ..Biz İstanbuL KızıyıZ biZe RaCon kesiLmeZ..!

İki tanık var biri dilim biri kalemim..Olanı biteni sindirdim yeter bana kendi derdim..

Aklım ...
Haklıyım ..
Et Firarını .


kaLbim kırık dökük parçaLarın hepsi yerde
bazen kafam atar böLe
iLqiLenmez kimse..


Dönüs yokki her hatadan
gözLerde bitmisse
yürekte aranmaz!


Seviyorum deyipte Sevildin Zannetme!

Bir Bakış her "Uyanış"tı benim için...

GöηüL ιηfιLαк нαLιηdє şιмdı
αуяıLıк Fıятıηαѕı вσğαzıмα кαçαη…

sensizLik kanımakarıştı . .
GücümkaLmadıkomadayım..

döиdüм gє¢єиιи
кαяαѕıиα αятıк кιмѕє кıяαмαz вєni

hayatın lekesiz bir anında seni intihar ettim.

Kapattım tüm sayfaLarı..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları