Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Dikkat çekici nickler

| 24 Temmuz 2009 Cuma | , |
DuYdukLarıMa DeGiL.......
GöRdÜkLeRimE İNANIRIM..........!!!!
İnSansa KarsımdaKiiii Deger Verir SaYarım...
HayVansa KuLuBesİne BaglaRım.....

Dikkat çekici nickler


HayaLLerLe kuruLu bi dünyası var. . .
Fakat hayaL edebiLeceğindende fazLa geniş




*3 Maymun kılığına girerek
Sıradanlığınızı gözardı edemiyorum.!
ÜZGÜNÜM.!!



Sevdikçe sevmemeyi öğreniyor insan.
Hadi sevin kalbim taşlaştı sayende

bir ağacın sanki ruhuna doğru batırdım
ben bu dünyanın insanlarından sıkıldım




beni bitiren
dünyanın içindeki hayat
hayatın içindeki zaman
zamanın içindeki ben




dün sabaya karşı kendimle konuştum
ben hep kendime çıkan bi yokuştum
yokuşun başında bir düşman vardı
onu vurmaya gittim kendimle savaştım



bıktım bu şehirden
hergün kavga hergün bela
durmak için sebeb yok
eğer bakmassan arkana






ßir oda istiyorum ve ßir hafta.
ßol alkoL ve müzik. Orada daha rahat kendimi yiyip ßitirebilir, im.



her soLukta duymaLıyım seni
umudumda kaL umurumda oL
harbi msn nickleri



Yordu !
Gözyaşlarım gözlerimi ..
Yorgun düştü yüreğim ..
Söylemek istediğini anlatamamaktan ..
Yordun yüreğimi sevdiğim ..
Kendini saklamaktan ..
SeviyoRum deseydim sever miydin ???
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları