Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

kırgın nickler

| 13 Temmuz 2009 Pazartesi | , |
hala saklı bir yerde o görmediklerin
Kaynak : yorumla.net - [*] nickLEr o bilmediklerin, içimdeki acılar...
hala kaldı bir yerde o hissetmediklerin,
hiç sezmediklerin,
içimdeki aşk
kırgın nickler
...

Sen hep kendini bilicen.!
Geçme sınırını çizicen.!
Önce rütbeni bilicen.!
Herkes kendini bilecek.!
Durma sınırını çizecek.!
Kendi restini çekecek.!
Bu alemde kendini bilicen.!
Geçme sınırını çizicen.!
Önce rütbeni bilicen.!
Artık herkes kendini bilecek.!
Durma sınırını çizecek.!
Kendi restini çekecek.!

...

koptum mu şimdi dalımdan?
yalnız mıyım? yerlerde miyim?
korktuğum başıma mı geldi?
rüzgarlar esiyor duyuyorum...
hazan mevsimi gelmiş,
umutlar yaprak misali...
her savaşın sonunda olduğu gibi
kaybeden yine benim!





...~
Üzeni yolla
İsterse dönsün sonra
Salla ardına bakma asla
Yolla aldatan aldansın.. Salla !
~


...


Düşüncelere daldım nefesimi tuttum,
Ölümü düşündükçe geliyor uykum..
Yok ki korkum;
Gamsızdı ruhum,
Yaşananların eseri yaşlanan ruhum .!




...Aşk seni bulabilir de
Uzakta durabilir de
Samimi oluyor derken
Mesafe koyabilir de ;
Bu böyle
Vurabilir de
İlgisiz kalabilir de
Onu sana katıyor derken
Tuzaklar kurabilir de
~~ ... Bu Böyle ... ~~

kırılmış sözler

...Ansızın tarifsiz gelir ya
O zamanlar sormaya cürettin kalmaz olanından
Feri soluk, niyeti kayıp, dardayım
Aşk nefrete ne yakınsın
Kin kırdı her okşamak istediğimde seni
Elimi gözlerimi gömdüm tebessüme
Yalnız kendine inkarın
Sadece senden kaçarsın
Halin ele verir anlamazsın

...Herşey şimdi soğuk ve boş
Sıcaklığın çok uzaklarda
Borç günler geçirdik
Ama durmadık şu fani dünyada
Bıraktın sen beni son durakta
Tek başıma
Keşke görebilseydim seni
Keşke duyabilseydin sesimi
Keşke görebilseydim seni
Keşke aahh keşkee


...

küçücüğüm herşeyim
nolur çok uzaklara gitme
gidersen öleceğim
karanlığa döneceğim..



...
Rüzgar essin, ümitlerin serinlesin
Tepe taklak olsun güneşin yaktığı zemin
Ben bir kalıp buz. Rap dudaklarıma vantuz
Lan oğlum bak burası koca denizde iki kaşık tuz
Bedenimle sevgili olduğumdan bu yana geçmiş bir dolu sene.
Çok ihanet etmişim bilmeden zavallı bene.
Caddeler pişmanmış beni gördüklerine
Ağırlık olmuşum soğuk kaldırımlar üstünde, et dikende!...
Ben ki ben de, sen ki sen de güzelsin.
Sesim tek beden de gizlensin.
Gözyaşlarım raksa koyulup vecdetsin.
Gönlüm halden hale girmekte feryatlarım sema etsin.
En kalıcı izler yüzde bırakılır.
Kafatası dertlenir, adı batası demlenir
Sayın bayım, cehenneme canın, kurumalı kanın



...

oldum olası sevmez kalbim matemi
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları