Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Huzursuzluk nickleri

| 15 Temmuz 2009 Çarşamba | , |
zaman yarında ben se geçmişte..
yarını sorma yarın düşlerde,
hayalde kurmayı unuttum gülüşlerinde..

Huzursuzluk nickleri

huzur ve özgürlük...
iki sevdalısı olduğum mefhum...


"her şeyi bilmek hastalıktır."
"iki kere ikinin dört etmesi büyük bir ukalalıktır"...


Bu gece sana deliliğim arttı.
Ve seni çok özledim Şarlo.


diLLendiremediklerini artık dinLendirir olmuşsun ...


içim şarıl şarıl akmakta...


""ben bu dünyadan dosttan dü$mandan aldım ba$ımı gidiyoRum""

Hoppa ooh yandan .D

gidişini éngéllicék kadar sévdirémédim sana kéndimi ...
affét béni sévgilim zamanı géldi ...
kéndi taburémi kéndim dévirip ruhumdan ayırıcam şimdi bédénimi ^.

кιмѕєуι ιѕтємιуσяυм● уєтєяιη¢є αçıк ∂ιмι!

Beynimi ördeledi o Türkçe'den epey uzak cümleleriniz !
her gece, günün bitmesi için zorla uyutmaya çalışırken kendimi gözlerimi kırpmamacasına açıyorum bi anda, uyursam yeni bi dün başlıycak uyanınca diye
garip msn sözleri

tek seni cilveli istanbul görmez olaydım...
ben sana istanbul diyorum gerisini sen anla...



zamansızlık
bir eylem olmamaktan ya da kurgulanmaktan öteye gidebilir mi?


AraLarı ter damLaLarıyLa doLu kirpikLere sahip gözkapakLarıyLa gör..uçLarı dikiLmiş dudakLarLa yırtık GülümsemeLer...


...bilmem ki şu alem nere, boşluk nerede...
anlat bana, varlık ne ki, yokluk nerede..."
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları