Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Acımasız msn nickleri

| 20 Temmuz 2009 Pazartesi | , |
taKıL kaFaNa qöRe beN giDeriM seN bekLe..
Kaynak : yorumla.net - tekrar devam ediyoruz :)

düŞündm senLi senLi qnLeri neFreT edi0Rm Lan snDn döNme geRi…

Acımasız msn nickleri
nefRet edi0Rm heRŞyeDen,herKeseDn arKa soKakLarın kıZym seveMem ki ben…


kaLbiMm iHaneTe önCeden aLışıq,kaFam baYa baYa kaRışıq,insanLar ne tüR yaraTıq… xS


cümLeLer biRbiRine KarışMış ,soRnLarın cvPLarı orTaLıkTa yok bu Hayat neDen bomBoq…


ŞeReFsizLiq vaR kaNınDa kanSız kaLsan düzeLir mi aCaBa ?


hayLaz beBegimM aqıR koyDu Ln bıRakıp qiTmeN…


kaRışık biŞey biZimqiSi..beLLi deiL neReye KadaR süRecek..aŞk bu eLbet bi qüN biTecek..
acımasız sözler

çok SeviYorduM öncedeN,seN sevMeye baŞLaDn sonRadaN aMa bn soquDm sanqi bu aŞqTan


peS eTtim bunDaN sonRa seNin deDiqin giBi sn YoLuna bn Yoluma …


deqiŞi0 inSanLar baqSana qiTmez deDikLern biLe bakMı0 aRKasıNa taNımı0Rm derCesine devaM ediyo yoLuna….


aŞk biTTi sevqi KüL oLup giTTi bnSe haLa bekLioRm seNi…


yokTu snDen önCesi,sonRasıDa oLamaz herNe olurSa olSn yeRini KimSe aLamaz


derTLer birikTi,qünLer qeLip qeÇti,bu kız heP seni beqLeDi..



giTTin…Bu sefeR seniDe aLıp qiTTin.ÖnceDen oLsa seNi bırakıRdn o baHaNeySe qeRi döneRdn..aMa bu SefeR dönmiCem deDin.. imKanSz mı TeqRaR beRabeR oLmaq.Çoq mu zoR quRuru bi yaNa bıRaKıp mutLuLuqa varMak..Bu kaDar qoLay mı YaŞanMışLıkLarı ateŞe atMaq.. Hiç mi sevMedin beNi herqüN özLü0rm seNi SevqiNi…=(


aKLı vaR kuLLanamaZ,DiLi vaR Laf yaPamaZ saLaq ya işDe havaYa qeLinCe anaSını tanıMaz xD



seN önce saHip çıK yaNınDaKi kaŞara sonRa hava yaParSn baNa



yoKKi snDe tiP sevmi0Rm seNi s***** Lan iT (=



LafLarım ağıR koyaR seNn qiBiLer oTuruP aqLaR,aqLamaq istemi0San yaYLn..



ya Ben anLataMıy0Rm derDimi yaDa anLAmı0SunuZ beNi....
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları