Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Aşık eden nickler

| 11 Mart 2009 Çarşamba | , , |
Sizden Nefret Etmem Haddinizi Aşan Bir Nefesinize Bakar,Nefretimle KavruLun Şimdi..

SonsuzLuğumuza iLerken ayağımızın aLtında doLanırsın ancak

KötüyLe benim aramda irice bi fark yok.

GözLerinin içine bakdığımda benLiğimi görmek.

Çocukken korktuğum yanlızlığa aşığım şimdi
Aşık eden nickler
Öyle bi girdinki hayatıma anLadım senden öncekileri hiç sevmemiŞim..

gaRip geLiyoR dostLar iz bıRakmadan kayboLunca

Sanıyormusun Sonsuza Kadar Sürecek ßu aşK güvenme Ona YaRı YoLDa bırakır Seni Hiç UmmaDığın BiR anDa

AsLında Hep Acıtır aşK .. Kaç Kere MutLu ettinki aşK .. ?
sözler sözleri
Git yoLLar senin OLsun ama noLur Bu Kez son OLsun .

Unut Hadi KoLaysa Onu ..Bi Kere KaLbine Kazımışsın O^nu ..

Tüm yaşamlarımız örtülüyor hızla Zamanın kumları tarafından..

Kollarından boşluğu fırlat soluk aldığımız uzaya,Belki kuşlar daha derin bir uçuşla duyar genişleyen havayı

melankolik bir deliyim başım hep önde kahkalar eğreti, umut sürgünde.

Kime bu havanız ? çözemedik biz. (:

Her sözümüz dudakLarda güLüş oLdu.Dönme ihtimaLi yok artık.O güLüşLer düş oLdu

ÇekemeMm Falana filana geLemem Neysen o oL,oLamyosan da KayboL.

� Buharlaşmayan sevgi istiyorum �

kaLbimdeki bu sancıyla küflenmiş ruhum unutmadı seni haLa ..

Kırıntısı kalan son değerini de kaybettin sen küçük insan.

İçimdeKi iyiLikLerin Dedikodusunu Yapar ŞeytanLarım !

Senin için bağırdım şimdi dünyaya,gel bana küçük melek! Sensizim şimdi, hayal kurmama yardım et!!

Öylesine derin bir kuyudaymki .. Susmk istiorm x!

kuLağına küpe oLsun söyLedikLerim çektiğim ne varsa sende aynısını çekeceksin

HayaLLerim o Kadar soLuk ki renkLendirmeye boya dükkanı yetmez

İçten İçe aŞk kokar bedenim ...

Bomboş sözLerin Saçmasapan düşLerin yaLanLarın senin tek gerçeğin

Kıyamadım sevdiğim sana Senin kıydığın gibi bana

sende kaLanLarı boşLukLarLa süsLedim..

anLatamam ki sana içimdekiLeri dinLemessin sen ömrümde tanıdığım en benciL kişiLiksin..
aşık olma nickleri
Sussam 1 faydası yok konuşsam zaten yararı yok

yakamı brakın artk içine s..tınz hayatmın Lan önüme geLene kandım

Adımı tükürün ağzınızdan çiğnediğiniz yeter...

Nefret ettim bazınızdan dostum düşmanımdan beter !

bul damarımı bas ilacı dindir acımı

aşk ! dudaklarndaki söz deil gözlernde ki yaştır ve aşk� Uğruna ölünecek varsa gerçek aşktır

Terk edip gtmek KOLAY alışkanlık kalır,sadce geriye Ve bitek O koyaR

Saklasanda içindeki yanlızlığı ele verir ıslak kirpiklerin
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları