Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Mutluluk nickleri

| 5 Mart 2009 Perşembe | , , |
Ellerinden tutsam iyiLeşmez yaram...



Yüzüne baksam aynı aşkLa bakamam...



SevgiLim hoşcakaL!!



Seni [COLOR=***nna]RenGarenk Seviyorum ..



Mutluluk nickleri , mutlu sözler , nick


yaLanLarınLa Sen ßa$ka..






ßir kız tavLa ..)






uydurma ßeßeqim



qéL ßikere Seveyim (:




” ﮐεиiи ħαvαиıи øŁđuqu ұεяđε ßεиiм яüﮐqαяıм ұεtεя ﮐeиiи¢ıяρıиıρ vαя øŁмαұα ¢αŁıﮐtıqıи ұεяđε ßεиiм $εĸŁiм ұεtεя..! “ √



bir minik dövme olsaydım o qüzel teninde



uçan baLonLara takıLmı$ hayaLLerim


bende onLarLa beraber uçmu$umm



KAYBOLMU$UM


















Kalmalıydı her şey yerli yerin de...doğmAlıydı yine gecede ay...yağmur yağmaLıydı uyumalıydık saBaha karşı...ve İnadına yaşaMalıydık dünyanın bu korku Dolu düzeninde....bir bağlama sEsiyle uyanmalıydık sabaha...tüm mavilikleri üStümüze alarak dolaşmalıydık şehir şehir ...sıcak bİr simidin buğusuyla ısınmalıydık ve ben bu gece üşümemeliydim seNsiz ....



Oysa daha doyamadim sana.. Kokunu yeterince cekemedim icime..



Yapacagimiz cok sey vardi... Neler planlamistik ..



Simdi ne yapacagim ben .. Nasil duracagim ayakta ..



"kal" desem kalirmisin yar?







∙♥ Dαнα düη diyorsαη gэçэη yıĿĿαrα


GözĿэrindэ αηıĿαr нαĿα yэşiĿsэ


Vэ нαĿα ısĿαĸsα ĸirpikĿэrin


ßırαĸıp ßütüη mutĿuĿuĸĿαrı,


ßırαĸıp ßütüη güzэĿĿiĸĿeri ßir yαηα


ßэĸĿэdiηsэ yoĿĿαrımı


ßэĸĿэ gэĿiyorum... ؟∙♥





qünLér süsüm , biLqim madénim,akLım canım, qöz bébéqimdén qérék öqrénmém !


bak bana doyasıya! hayat éLi sopaLı bir öqrétmén . . .


siyah saç ak déftérLé qéLdin . . .


ak saç siyah déftérLé
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları