Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Soğuk nickler

| 13 Mart 2009 Cuma | , |
♥Görévimiz AŞK,dıkkat! Bu çok téhlikeli.
Deli gibi Sevérsin;Délirirsin Kısmî ..! xD



♥Yağmur yağacakmış,Su basacakmış,KüreseL ısınma dert oLacakmış.ALLahın verdiği bize bir can,FenerLi oLsun öLümden korkan



♥insanLarLa münasebetin ateşLe münasebetin gibi oLsun..
Çok uzakLaşma donarsın ; çok yaklaşma yanarsın...
Soğuk nickler


♥Dost dediğinin ruhunda kaLite oLmaLı POST unda değiL !!!



♥amacım mümkün olan kaosu korkuyu ve acıyı yaşatmak



♥Tüm çizgilerini yıkadım işte avuçlarımın...
Suya akıttım tüm yazgılarımı...
Şimdi her şeyin sonrasında...
Tüm başlangıçların öncesindeyim...



♥OLmadığım Yeri Düşünüyorum, ÖyLeyse Düşünmedğim Yerdeyim..



♥kibrimin gölgesinde kalan şevkatimle dinlen...



♥yaklas bana yanmassın yansanda o senn ıcınde yangın suan aklına dustum aklın yolu bırdır dedım yurudum mevzum nedır anlarsın arzum sana yalvarsın suan kendımı gordum küçüldükçe küçüldüm eyvahh!!



sıcak nickler
♥ŞékérLî ЧâLânLârImIz VârdI Єn Çøk ßîrbîrîmîzé SőyLéméyi Sévérdîk
RøL YâpmâyI Sévérdîk Hîς 0yuncâqImIz Чøktu.
.. Sén ßénimLé 0ynârdIn,ßén GőzyâşLârImLâ ..




♥ gelen gider, makbulüdür kısası ziyaretin…



♥ Denize kıyısız durgun ırmaklar akıyor gözlerimden...



♥ Çatlarken sevimsizliğin ardamarı, acemi bir işkenceci kesiliyor hayat...



♥ Oysa yıkılması zor değildi, yüreğime ördüğüm duvarın...



♥ Zaten hiç baş edemedim ki olumsuz satırları, boşluğa düşüren ünlem işaretleriyle...



♥ Oysa ben seni, her gece duvara astığım acılarımdan süzüp bağrıma aldım…



♥ dağda dört mevsim erimeyen kar varya yokluğum öyle erimesin…



♥ Bir anı seçeceksin kendine; bu kez hayal olma sırası bana gelecek...



♥ Dudaklarında cok sevdigimi bildigin o sarkı: Seni Seviyorum...



♥ Kaç ölüm düştü tutsak günceme…



♥ Geçmişine sövülmüş bir hükmün infazında ertelendi gülüşlerim…



♥ zemherilerde yere düşürülmüş bir çicek kadar çaresizdim; üşüyordum ellerin olmayınca tenimde…



♥ bu sevdanın sözlerini sen al, müziği bende kalsın…



♥ Tüm hücrelerime sen yazılmıştın yar.Çoğalıyordun...Bu çoğalışı durdurmak için yavaş yavaş öldürüyordum kendimi.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları