Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Karizmatik nickler

qoqyusune ait "O"
meLeq deMeqmi qcti icinden ?
ßıraq qirLetme!!
qecirme icinden...

cehennNem bo$.. butun $eiTan*Lar burdaaa

anLadım a$qım..
sende imaLat hatası war xD

s0nsuzLuq ÖnümdeyDi hep aMa..**** qiDémedim sénD"n uzaqa !!
Karizmatik nickler
a$qMı..[
m0deRn ZamanLarda a$k düttürüdürü müdür? xD

sefioRum dioRsun heRqese veRioRsun ( nihahaha )

saçLarıM ipéK qibi kokuM bébéq qibi

SeninLe öLe[S!e]
, delikanlı msn nickleri
"öquz" gibi anırma.. sesini duyan yoq !!

Sénin A$kın ßaLo000ooondu Söndü..!

"hayat !!"
benden aLdıqLarını nerene soqucaqsn acaba ?? xD

hepinisdhen farqLıım bhen.. adam oLamadı haLa benden !

qimse qimsenin her$ei oLamazzz [mı$$$]. . .

shenı anan bhenum icin doqurmu$$

uzaqtan qorubde adam sandım.. qusura baqma!! bn miyop*m hayatım !

a$qıma bi isim buLdum sevqiLim..
"haywan sevqisi"...

bi qucuq cocuq varmı$.. aLtına sıcar sıcar aqLarmı$..

qhaLpum bana soz verdy.. haqetmeenın q**unu qaLdırmıcaq !!

ba$qasına aidsin bLiorum..
ama inadına seni her qecen qun daa coq sefiorum !!

qeL bhaq bi eLimde qoqyusu var haLaaaaa .. bi eLmde qayıb qiden yıLdısLar LaLaaaaaaa!

ßisden neFret edin.. chunqu sizden deiLiz !!
arqamızdan heß qufredin.. qendimize qefiLiz !!
duny*aLarımız farqLı.. anLa$amıcaz.. eminiz !!
asadan öLümü cıqaran ustadın nesLiiz biz!!

Lüfen ama sacit beeeYy.. eer vurucaqsanız sağ meme ucuma temas etmeSseniz sewinirim zuhaaaHaaa

ba$ beLası oLduqumu du$unenLer... daa bi$ii qorMediniz

sen iqi yusLu olduquna qore.. ben $imdi ne tarafına tuquruceM ??

hayatımda choq $erefsiz qordum.. ama qendinLe owunebLrsN.. hich biri shenın qaDar profesyoneLdeiLdi !!

hoLLywood qısLarı hebsy hiqae .. benım qibiy varmı qosterin bi tane ??
hiç b$i yabmasamda tarih bheni yazar.. taqıLıp du$ersm oLcaq oda nazar !!

bu defa bensizLiqh ööLe qoysun qi sana..soL yanın oLe acısın qi..!!
qaLbini cıqarıb admaqh iste..
ama icinde bhen varım die qıyama(!)

unudsun phenu die haßer qondermişsn.. bi duşun baqaLm..? hatırLanmaa deermisin

Sadécé sénin aDının harfLéri
süsLü ßénde
Gérisi ßiLdiqimiz aLfabé..

aqLama..! Hém ßaq aqLiiOrmuyum ßén hiiC..? aqLarsaN qıızarıır qösLériiN.. ßosuLur qüséLiiqiN..!!

Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım

Sensiz soluyorum anlayacağın
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları