Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Şekilli duygusal nickler

| 2 Şubat 2009 Pazartesi | , |
sen gittin geLmedin deişen bişe oLmadı beLLi ki bu gidiş bana zerre kadar koymadı ..!!


yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…


Söz dinlemez şu yüreğim senin için divaneyim...!!


a$kın çaLar saati kopya kaLpLér uyku ßöLDü ...


yollara düştüm derdimden nerelerdesin be sevgilim...!



... Suskunluğum /| tek suçum |...

чa$adıqım en ßüüK mutLuLuK çeKtiqim en ßüüK acısın... =/
Şekilli duygusal nickler

ömrümce aradım mutLuLuqu s0nunda Kaчßettim 0 umudumu...


LaneT oLaSı tOz bİr peMb£ydii $imDi kaRanLıkTa SiyaH göKku$agImıN reNGii...
Ruyadan Uyanıp Aynaya Baktım, Bu çoçuk BenimLe Alakasız biri,



paramparça ßi haLdeim..!

souk duvarlara soluk yazılar karaLadm..
hayatla rüya arasındaki perdeyi araladm
yavaşcaa...
elimi kandan aLıp duvarlara...
gördüklermden morg metnini karaladm..

güzel msn sözleri

ßu Hayat Inadına Bana Hergun,
Yapılan çok ßayat ve Kötü bir,
Espri,





İntihara sebebiyet acılar yaşatırım...
Kendinden cayarsın...
Anlamazsın ne olduqunu keşke demek bile qelmez aklına...
Çaresizliqin lüx gelir kıyaslarsın kötü anlarınla


snsiz dimdiK aчaKta KaLmaчa aLı$amadm ..!!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları