Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

En en yeni nickler

| 14 Şubat 2009 Cumartesi | , |
Ona SöYLe…Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM…. Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM… Ona SöYLe… ONSuZDa HeRŞeY GüZeL… Ona SöYLe… Onu ÇoKTaN uNuTTuM.. AmA Ona SaKIN BuNLaRI GöZ YaŞLaRI iÇiNDe SöYLeDiĞiMi SöyLeme

#_ Sana FazLa qéLdiqimi havLayaRak déqiLdé konu$aRak söyLéméyi dénéséydin İçimdéki Hayvan Sévqisi ßu kaDaR azaLmı$ oLmıCakTı _#

—|isTémédén $éyTana Uyan méLék |—
En en yeni nickler
cinayet saati geldi … toprağın bol olsun YALNIZLIK…

ZuLmü aLkışLayamam..zâLimi asLa sevemem;GeLenin keyfi için geçmişe kaLkıp sövemem…!!!

Aynalarla avunma , göstermezler içini.. Hiç çekinme tanı kendini..’

sAna Olan KiniMe Sakın KıZma ”SEviORmm” NedE olSa…

yaŞadıkÇa neFes aLdıkça Her Sabah UykuDan uyAndıkÇa yeNiden ÇoğalıOr.. ölMüor.. İçimdeki Bu hAsreT….!!!

ßazn uzn cümlelern noktasdr a$k seßepsz akan yaşlarn şahidi kimi zamn zarafetidr güzelliğn kimi zamnda kalbn akla ihaneti!!!

GözlerimDen okunAn a$kı inKar €tmém ßeN..

ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat
sıKILdm aRtıq bu yAlan SEvdaLardan…

Yeni bİ a$k aRıoRmm OrjiNAl bişi (H)…

Senin Ne Olduğun ßenim İçin Hiç Önemli Değil Sonuçta Gözlerimin Sana ßaktığı Kadarsın!!!

YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar,İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim.Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle ta$ değilim sandığın kdr..

Kapılar kapandı yüreğime giriş yok artık!!

ne olmuş seni sevdiysem bak yeniden doğdum ben …

Yéni ßi SayFa AçtıM KéndimE Çooook €skimişti SéninKi , $imdiKi Çoooook Yéni HariTa Médod Hémdé KaréLii .. .

ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe

AhH NeRde O EsKi AşKlaR $iMdİ MeCnuN KüPeLi LeYLa İsE KaŞaR!!
msn nickleri
G€ç kAlMaDaN DöN! ßaNa !!! ßıRaKtIgIn Gißi S€NiNiM haLa CnCm. . .!

suss Ki Kırdıqın KaLp uyanMasınn .!!

Unutmq iStedm Ama iNan OLmadıı Hiç ßi$ein AnLamı kaLmadıı!!

Seni SilL ßastan yasayacağmm aHDim olLsun …

”qüLmeq Kimé yakışı0r”? s0rusuna >>MiLy0n Kéré CéwaBımsın !!”

Ben ”SeN SeN” die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!

GeçMişi DeiştİRemezSin Ama geLeceK haLen aVuçlaRının iÇindeDir

aŞhq BittkTen SonrA ArkAda$ kaLalım DeDiler PEki=>>güLe Farklı İsim verSEn deİşik Kokarmı

AşK’ın ÖlüM KokUyOr…

“a$q” bana bİ bdeN büyüq Mü qeLdin N..?!

ßuNu qoNuşMaya ßiLe Lüsum YhØqq seN beNi TaşıyaMaDın..ßu yENi SayFaDa seNiN aDın YhØqq üsqüNüM TanıaMaDıM.

Küçjüq ßir Kız cOcuum ßhèn
SnnLè ßüyümèq isTèyn =)

bu AŞıq baNa xL…

toz pmbe bi hyttı bnmqi… x(

yeter artık umutla yaşamaktan bıktım ya üfle şu içimdeki umut mumunu yada tekrardan yak…

Ne Zmn ßu Kdr Zor OLdu NéFés ALmk..?

Sus!
Gecemizin çığlıklarını duyayım.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları