Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Büyüleyici msn sözleri

kaLdır ayağını dünyamdan yüreqimi ciqnedin cnm yanıyor!!

Ne zaman eskiyor sevgiler? ödenen bedellerin acısı geçince mi?

Ce E ! Çık orTaya birdeN!Ce e kayboL hadi yeniden!NereLere sakLandın sen!sobeLerim affeTmem qörmessem!

qösLerimin önünden kayboLup qider hayaT salLanırm

aLdandm qördüqüm masaLLara

yaLakaLıqı beniMseyeNLer sewiLsn ben buyuM kimseye ihTiyacım yoq!!

küLüsTür bu ruHun özZrü yoqqi bnde!

Büyüleyici msn sözleri
kaCıoRm i$te heR$eydeN kaCıoRm i$te seNdeN we ßendeN!!

Ha Ha Hai$te hayaTım ßöLe ßo$ ßiR kahKaha!!

ewweLim seN oLdun ahiRim sensiN!!

ßa$ka tüRLü ßi$ey ßu yaLnıZ seNi isTeYen!!


1 choK sıkıLdım2 neyDi ya unuttuM xD




kalbimm esqii fabriqaaaa yoqq ardıqq o çalışnlarrrr

Hepiniz iLeTiLerim qißisiniz SaDece anlık


boş resiMler sen yksun o üsden bos sanırsam artıq usat elİni qie ösel insan qurtar bni!!

biRaz kaLbim kıRık oLabiLiR ama yanımda azda oLsa yapı$tıRıcım vaR

KıRıLaN hAyaaLer mİ BatTI Elİne??

''phéN héP sırt TaraFıma Dönüq yaDaRım qaLßimDéqi >>$Hén<< é$iLMé DiééHéR$éY'm''


? °'Chekinqen° ?

'ßir Kez 0Lsn qüldür yüzümüChoq'mu sey istiorm Sadece sew ßeni(LL)

oYnaMa__cHocuUm *** D**Maa qaFaayyaaa xD ||| dußLE uqaLaa xP xD EnDopLazMik1haTunum x)

Kim SöyLemi$ CadI OLdugumu ? Sén €LmanI Yé $ékéRim

anLam§ız coCukLarın cıqLıkLarı qßi xS

inSan oğLu naNkördüR değer weRmez kimseye ,bende inSan'm sonuçta fasLasıNı bekLeme


no paniC, no heyCan, béN koyCam séN susCan xD

Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben

Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır Alayına YOL xD

CeHenneM boş BüTün ŞeyTanlaR buRda x)

kimiN eLinDéSin, unuTuLdun mu seNDé sinSiCé,
çöZüm senDé cNm
zoR mu qéLDi bu sonsuZ biLmeCé ?

*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ

ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım
büyüleyici nickler
tanrı DeiLim ama taPanLar war
cahiL DeiLim ama sewmeyi biLmeyişLerim war
meGaLoMan DeiLim ama BÜYÜLEYİCİ bi béN vaR

- aRTiSt mi??
DeiLim ama ''muhte$em oLMAK'' kanımda war^^


TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancak OnLarLa YEtinirsinİss x)))

çok şereFsiz göRdüm ama hİçbiRİ senİn kdR pRoFesyoneL değiLdi

Önce sen sev sonra ben =))
love beni loveYim seNi =)

rock'n coke qibisin Cadır KuraßiLirmiyim + ?


öLürümü Gördüm DünTop oynuyordu +_O


DuRmaz İnsaN haYvan oLunca ,)


Oradan ayRılana Kadar oradamı kaLdınız //


Tesadüfen Doğduk Mecburen Yaşıyoruz

SHOW ME THE MEANİNG OF BEİNG LONELY
(yalnız olmanın anlamını sole)


|| "Sadece sessizLiqi Duymk İsterdiM"|| Oo


nfret oYunnda ßir perde dha :/
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları