Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Kader nickleri

| 8 Ocak 2009 Perşembe | , |
kaDerin ßitmek ßiLmeyen oyunu Mu ßu ?





Dönemedim Yüzümü HaYata.
HaLa BitmeYen YoLcuLukLardaYım..






Her Geçen Gün Biraz Daha AcıYor Canım.

Her Geçen Gün Biraz Daha Kan KaYbediYor HaYaLLerim..





Issız SokaĞın.
O Pis Köşesinde.
aĞLaYarak öLmek İstiYorum..



[IMG]http://www.gnoxis.com/forum/avatars/2183/tugcemgul.gif?******sigpic&dateline=1190579279[/IMG]



Burda ÜmitLer KeLeBekLer Kadar Yaşar.









Dedim Ya SevgiLim Aşk Yetmiyor ki ßazen !








yazdığım kitaßı okuma ßana..



ßana ßitmeYen ßir teK $ey söyLee,söyLe sonSuza inanaYım (,


>< a$k Dön öLümdEn,Geç teNimDen,geLL giR Dünyama ><





Kendi içimde duwarLar örüp durdum
Kimseye anLatamadım derdimi ..
OnLar beni hep bağıra bağıra ne$eLi $arkılar söyLerken qördü..
HıçkırıkLarLa aqLadıqımı duymadıLar biLe
Sadece qüLü$üm çınLadı kuLakLarında ..
içimden kopan parçaLarın sesini hiç duymadıLarki.






Sırαdışı birçok cümlemden kαç dαrbe αlıp devrilmedin??.

...




Dün gece bir αynα dαhα kırdı yüzüm,
gözlerimin içine sıçrαyαn cαm pαrçαlαrını döktüm bugün ..
yαş niyetine..




İşte tam burda bekliyorum..
Ölsem , kollαrındα...
huznumun Sen yαşındα,
dertLerın Ortαsındα..
Sövsem,,
Ben dunyαyα..
RαhαtLαrmıyım αcαbα?
dertLerın Ortαsındα..






Kader nickleri , kaderle ilgili nickler

''Hep İçiNe ataN...."
hçbişei kafasıNa taKmıyo Gibi göRüNen..
MutLuLuk roLü oyNayaN kız ,
arTık RoLunü iyi oynayamıyoR..!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları