Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Güzel msn nickleri

| 4 Ocak 2009 Pazar | , |
Hissettiğin Kadar mı Yanlışsın Yaşadığın Kadar mı...??





(Ben senin için yaşadım ve öldüm...)



aşqKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!




deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !




Kırgıήıм


"HayaT BiR HikaYe, YaşasaN Ne oLuR, öLseN Ne oLuR?"




BuNaLıM MoDuNDaYıM EfKaR'ıM HaT SaFhAdA =/



$єутαηıη мєℓєqιуιм*



υηυтмα кι αgzιη∂α вαℓ σℓαη αяιηιη кυуяυgυη∂α ∂α ιgηєѕι ναя∂ιя..

Bırak beni
Bırak dadüşeyim gözlerinin orta yerinden ait olduğum yere...


Açtım gözlerimi,
Karşımda birini bulmayı beklerken,
Karşımda _sen_i bulmayı beklerken,
Buz gibi bir yokluk çarptı yüzüme
Sokuldu koynuma,usul usul sızdı içime...


Veda ettim geleceğe
Mazide dolanıyorum her gece
Önce kadehlere dolduruyorum hasretini,
Sonra yudumluyorum seni içime..


ya kal tam benliğinle canını canıma bir sayayım..
ya da öyle bir gitki, gitmeler utansın gidişinden..


Sevdiğim..
Adın dilimde lal'im..
Yüreğimdeki cenin..
Sensizlik ölümüm..



Sustum..
Suskunluğun en acı haliyle..
Elimde anılarım ve hayallerim..
Kalbimde sen ve sensizliğin verdiği acı,
Terk ediyorum bu şehri..



Her nefeste biraz daha tüketiyorum seni.
İçimdeki çocuk her geçen gün biraz daha yaşlanıyor.
Attığım her adımda biraz daha uzaklaşıyorum senden.
Elini tutmaya çalıştıkça hayal olup kayboluyorsun ellerimden..

Ufukta doğuyorsun yavaş yavaş ve batıyorsun her gün ki gibi..
her gün aynı tekkerrürü yaşıyorsun kalbim..
Yarim, yüreğimin dilsiz acısı ya git tamamen ya da kal gönlümde ölene kadar..


Hayallerimi bulutlara yüklüyorum,
Yağmur olup üzerine yağsın diye..
Özlemimi rüzgara bırakıyorum,
Saçlarına dokunup hasretimi dindirsin diye..
Güzel msn nickleri , güzel nickler

yüreğim...kanayan bir yaz gecesi
düşlerim… yarım kalmış bir yaz fırtınası
kapanmışım terkisine simsiyah
susarsa yüreğim susar
parçalanır olanca öcüyle

Yüreğinde " bir cümlelik yerim " var mı?
ÖLüm Kadar Zordu ELLérin,
Né ßénim OLduLar,
Né AkLımdan CıqtıLar...



görebildiğim tek şey neden cehennem?


Kalpsiz Değilim Ama; Renksiz Duygularım Var Benim..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları