Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Kotu nickler

' Né Icérséniz Icin, Né Yaparsanız Yapın. ßénim Kafama ULa$amassınıs..!

' ßén ßÖyLé déqiLdim né zaMan kayßoLdum...RüzqarLa dAns édéRdim né zaMan savruLdum..!!

' ßi qün ßu aptaL Yérdn uzakLa$maı Dü$ünrSém yanma aLcaım Ték ki$i SénsN!!!

' Né KaLdıı ßak éLLérimdé! ßİLiyorumm qüLüyorsun! Hér adımım daha Dériné, ÖLÜYORUM

' Kayßéttim akLımı , ßana müsadé..

' yüzümé yapı$mı$ ßu yaLanın izLérini hanqi makyajLa kapataßiLirsin

' saLakLık doqu$tansa qizLéméyin ßırakın daqınık kaLsın

Çhoq kırgınım uyusam bitermy?dizlerim çhoq kanadı büyüsem geçermy?

Aynalar buğulu kimsesiz bedenim çömelmiş bi köşede düşüne durur..

Ölmeq için yaşamaq gerekir ben hiçh yaşamadımky yaşam denen duygu koca bir soru işarety???

Kötü nickler, kötü msn nickleri , kötü sözler
yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

aşqKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

birR çıqLıqK buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !

ч℮т℮якii ѕ℮ν.. <3

♥ Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L(;


♥ CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda (;

asiqLar olumsuz derLer ! Her asqin Bir soNu wHar ! asiqLaR oLumsuz DerLer bisimKisi buRaya qDr !


siZofreniq SessizLiimin aTTii Sadist CiqLiqLar MazoSist uMutLarimi ParCaLior ...


[ danqer q!rL ] bosHver smDiLiq uqLaiimm/


oSenDiinis Hayati yasaqmaLa mesquLum janLariimm =)


qucLu oL quvenejeq pheq zaR yHoq !


TeshkkurLer haTiraLar iJin ... // tHanks For tHe Memories ...


bHen quLunje soMurtur ! jNm siqqinSa muTLudur iCten catLar kuDur kuDur!


Shen Ve bHenim Tum yHasananLarr ...


oLene dHeq eLLerimDen Thut bisim bu YarinLaar =)


kaLbim bosH deiL arjeLiq


kafHama Taqmam Shonuna baqMam Bhen aDam oLmam


kiYameT koPajaq NerDesiinn ???


kopTuu YerDe biraq Burda BitSin ! Bir zaManLar HerseiMdin ! artiq HicBir SeimSin !


siYah qiyMeqLe metaLji // metaL dinLemeqLe saTanisT oLunmas !


meLeindin yHa yoqLuunda ucup kayboLdum !
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları