Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yok olan msn nickleri

| 3 Ocak 2009 Cumartesi | , |
Kimse deiLim, kimseyLe deiLim..

Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri..
Her odası darmadaqın, tıpkı ruhum qibi..
Ya Ask bitti, ya zaman..
İkisinden biri..

GözLerimi kapatınca kurduğum hayaLLer rotasını şaşırdı zaten..
oLur oLmadık zamanLarda oLur oLmadık bir şekiLde karşıma çıkıp 'qeLdim' diyebiLme ihtimaLini düşünüyorum..


Kendi kendime yaşadıqım.
Umutsuz bi aşk.

İçmdesin sen hâLa..
qösLerimdesin
Dokunduqum herşeydesin !
Daha da imkansızLaşan ' BİZ ' sözcüqüne inad..
Her qün daha da fasLa BENİMSİN..


Bende sensiz dönmez dünya..

Seni sewiorm
desemde qeLmiceksin
biLiorum ama sewiorm..
Hatta bende qidiorum buraLardan
ama yine seni sewiorm..

Baktım ki mutLu değiLim sonra..
Baktım ki sen benim değiLsin..
Bıraktım..

Biqün anLicaksın neden sessizce qittiqimi..
Senden wazqeçmek uqruna nasıL bir savas verdiqimi..

Dedim ya seni sevmek qüzeL,hatta umut veriyor bazen..
Ama ben bıktım artık..
İçimde pasLanmaya mahkum pLatonik sızıLar büyütmekten...
"AnLıyor musun?" beni demek isterdim..
"AnLıyorum" cevabını bekLemeden..


Ne kötüdür insanın akLı iLe yüreği arasında sıkışıp kaLması..
Ne kötüdür insanın an kadar yakın...Bir asır kadar uzak oLması...
We biLirmisin ne kötüdür İnsanın biLdiqini anLatamaması...
"BEN" deyip susması..."SEN"deyip ağLamakLı oLması..


Tükendim artık
Sen yoktun
hiç oLmadın
Ben ağLadım
sen qüLdün..
Nerdeyim ?

Bu Sefer Geriye Saramam Hiç bişeyi..
Ben o fiLmi Çoktan bıraktım..

Yok olan msn nickleri , yokluk nickleri
WarLığınLa başLayan bir qünün
yokLuğunLa bitmesine aLışamadım,
akLımda oLduğunun yarısı kadar
yanımda oLsaydın
Hiç Sensiz KaLmazdım* .!


BekLemek boş yere umut yok artık..
Sewdim umutsuzca ben yazık..

Dönsen biLe qeri..
Eskisi qibi buLur musun beni ?
SoruLara cewap istemem artık,
Ümidi de kestim bekLemem artık !


Beni siLkeLeme hayat..
/..Üstümdeki acıLar döküLmez../

Kaybettim buqn
Kendimi !
Hükümsüzdür.. ®

Hangi deniz Nereye döküLüo..?
Bana ne..
Ben içiMde boğuLurken..



İşin doğrusu;
VarLığına aLışmaktan daha zor oLdu,
YokLuğuna aLışmak..
aLıştım mı biLmiyorum..Ama;
Mecbur oLduğumu biLiyorum..
Boşver...
Coşkusu da çok güzeLdi varLığının,
YokLuğunun acısı da hiç fena değiLdi hani..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları