Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

sekilli ayrilik sozleri

Şekilli ayrılık sözleri , msn sözleri , msn avatarları

Snse ‘ayrıLık’ dedin en b$nda.. AğLa ağLa $mdi yLnzLığına!! ağLa..


iLk gördügüm anda Sana Asik oldum GözLerine Baktigimda Kendimi buLdum Tek Bir EngeL Vardi Benden Cok Uzaktaydin Ama Seni Birtek Seni iCimde yaSadim BiLemezdik Severek ayriLacagimizi biLemezdik Birbirimizden Kopacagimizi Geri Dön deSen Hic Düsünmeden Geri Dönerim Cünkü Seni Birtek Seni Canimdan Cok Severim iStedigim Tek Sey SenSin iNan Bana Sevdigim Bitek SenSin Sendin Benim Hayatima AnLam Katan yaSama Nedenim oLan ÖyLe Bir Girdinki KaLbime Cikmamak Üzere YerLestin Bu Yüregime Ne Kadar iSterdim Yaninda oLmak Sana SariLmak GözLerinin iCine Bakarak Seni Seviyorum Demeyi Ne Cok iSterdim Bir BiLsem AyLar YiLLar Gecti Seni BekLiyorum HaLa iCimde Bir Umut TaSiyorum GüzeL GünLeri Sanki Tekrar YaSayacagim SenLe BirLikte oLup mutLu oLacagim BiLemezdik Severek AyriLacagimizi BiLemezdik Birbirimizden Kopacagimizi Geri Dön DeSen Hic Düsünmeden Geri Dönerim Cünkü Seni Birtek Seni Canimdan Cok Severim Herzmn KaLbimde Tasidim Seni KimseLer aLamadi Yerini oLmadi Senin Kadar Kimse sevmedi Beni yiLLardir Seni BekLiyorum Hep Bir Umut TaSiyodum iCimde

kötü diye birşey olmasaydı cehennem boş kalırdı sen bana yanlış yapmasaydın bu can uğruna fedaydı!

bazeN soNLar başLaNqıçtıR kaçışLarsa kurtuLuş...geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN KöpeK oLan Buyursun KarışTırsın !

ÁŹŔÁĨĹ ĞĔĹŚĔ ŚĔŃĨ ÁĹÁМÁŹ ĔĹĨМĎĔŃ »ŃĔŦŔĔŤĨМŚĨŃ(h)
..mahfettin hayatımı...sen vurdun bu canımı...lanet olsun sana...seni tanıdığım güne......:


...sEvEn SeVeR sEvMEYEn SiKtİr OlUp GiDeR bEnİm DüNyAm HeR tÜRLü dÖnEr...

neLer qörrüdm neLer qeLdi başıma düşe kaLka geLdim Ben bu yaşıma

Şekilli ayrılık sözleri , msn sözleri
.Unut Diye Haber Göndermişsin Bi Düşün Bakalım Hatırlanmaya Değermisin???...:

SENİ HER GÜN RÜYAMDA GÖRÜRDÜM AMA ŞİMDİ SENDEN NEFRET EDİYORUM BENİ UNUT BENİ SİL BEN SENİN GİBİ ŞEREFSİZİ TANIMIYORUM!!!!!

AnMaM AsLa iSmini iStESeMdE TutAmAm ELLeRiNi

SeN BeNiM SeVDiGiM ErKeK DeYiL, ALLDaTiGiM PeZeVeNK BiLe OLaMaSiN

SeN şErEf KeLiMeSiNiN nE AnLmA gElDiĞiNi BiLiYoRmUsUn YoKsA bİlMeDiĞiN iÇiNmİ şErEfSiZsİn(h)


ĨŃŚÁŃĨ ĤÁŶVÁŃĎÁŃ ÁŶĨŔÁŃ ÁĶĨĹĎĨŔ. ĨŃŚÁŃ, ÁĶĨĹĎÁŃ ÚŹÁĶĹÁŚŤĨĞĨ ŹÁМÁŃ ĤÁŶVÁŃ ŐŔŤÁŶÁ çĨĶÁŔ

ÇOK SEVME NEFRET EDERSİN ÇOK NEFRET ETME BİR GÜN SENDE SEVERSİN...

aşkım uğruna ölmek isterdim ama uğruna ölünecek insan yoq


SeNi HiÇ sEwMeDiMkİ hAlA SeWmİş oLaYıM SeNdEn NeFrEt EtTiĞiM KaDaR kİmSeDeN nEfReT eTmEdİm sEnİn gİbİ şErEfSiZlErE KaLbİm De yEr yOk

ŚÁŃÁ ĤĔŔ ĞĔČĔ ĎÚÁ ĔĎĨŶŐŔÚМ ŚĔVĎĨĞĨМ ĨČĨŃ ĎĔĨĹ ßĔŤĔŔ ŐĹÁŚĨŃ ĎĨŶĔ !!!!

ŚĔVĞĨĹĔŔ ŚÁĤŤĔ ĨŃŚÁŃĹÁŔ ĶÁĤРĔ ĤÁŶÁŤıŃıŹ РĹÁŃ ÁĹÁŶıŃıŹ ŶÁÁĹÁÁÁÁŃŃŃŃ !!!!!

.....ŞeReFsİzLiĞiNe BoNcUk TaKtA nAzAr DeĞmEsİnnN........!!!


oralarda benden yok Bİ DÜŞÜNSEN ANLARSIN.buralarda senden çok Bİ GÖRSEN ŞAŞARSIN...

Kasmaz ßeni *** GönüLLeRin Sahte Sevqisi, ßana AsıL Koyan SevdikLeRimin SiktiR oLup Gitmesi .
Sevgilim değil ama sevdiğimdin.artık nefret ettiğim bile değilsin
KraLın Yanında KraLice oLmaK VaRkeN Sen Pezevenqe ****** oLdun, Ama BoshweR; Layık oLduqun YeRi ßuLdun ! . .
edit

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Fena değil ama daha iyi olabilir

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları