Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yalnızlık nickleri

Yalnızlık nickleri , yalnızlığı anlatan msn nickleri , msn resimleri

PasLı Bir YaLnızLıktı AvuçLarımda..
Ardımda Bir Yürek Yükü Rüzgar..
Ne Zaman Sevmeye KoyuLduysam..
DoğruLup ÇoğaLdı AyrıLıkLar..






*ѕöz ßιттι şιмdι ѕυѕмα zαмαиı !!







ELéLé ve daima iLeriyé
ßirgün birbirimizden ayrı dü$sek biLé
ßiLiyOrum hiç bir zaman ayRı deqiL yoLLaRımıZz
Ve aynı yOLda yürüdükCe
Gün geLir éLLérimiz yiné biRLé$ir
"AyrıLsak biLé kOpamayıZz"




Ve sanırım ßenDe ßi yanlı$ yaptım..
Ama inan qüLüp qeciyorum..

NeDen mi..?

Dün ve DünDen öncekiLer
UmrumDa ßiLe DiiLLeR (:




farkına var aldırMa !






Siz ßiz ôlmâyâ çâLı$ırkén
ßiz çôq ßâ$qâ yôLLârdân qidiyôrûz
€éd ßâzén izLér ßıRâkıyôrûz
ßâzéndé qi$ilér
ßizi qâyédip ba$qâ yôLLârâ sâpmâyın diyé!!!






amaa benim uçmam gereeek istemiyorum ders çalışmak !
Boynu bükük solmuş bir çiçek gibi,
Mutsuz
Renklerini kaybetmişçesine,
Umutsuz
Hayal edemeyecek kadar,
Yalnız
Sevilmeyen bir,
Kimsesiz



hayaLLerLe süsLü bi masaLdı bu...
herşey bitti ama kaLbim unutamıyor
"onu"
!!


Yalnızlık nickleri , yalnızlığı anlatan msn nickleri
*anıLar karışdı düşLerime ..
Gerçeği hayaLe satmak iStedim
oLmadı..!!

en iyisi hayaLimi
Sana göndereyim ..!



isTédiqin kadaR zırLa !! çoLuk ÇocukLa i$im oLmass !!


Sevme ßeni!
yOrgun duYguLaRımda kayßoLurSun, tutuŞtururum.
iSteme ßeni! yaSakLarLa bogu$ursun.


Aşk yağıyor ßugün,
ßardaktan ßoşaLırcasına.
ßen şemsiye açmışım,
Aşk'tan korunmak uğruna..
SırıLsıkLam Aşık oLmak;
kimin umurunda?(:






I loved before, are now for saLe.. [öncedn sefdqim herhsey simdih sadıluqh..]





Sén NésiN..??hasTaım HasTa eDén séNsiN,,iLaç isDioRum iLaç sénSiN ..!!




ßén SéN'iN yaLnız kaLışLarında teq aDrésiN oLamaM!



YaRattıĞıN M€L€Ğin €LL€RiNi BıRaKMa...





8'd£n Sonra, 9'q£LS£d£, 10'Suz ßırakma K£ndini..





EzbeRmde diziLi kinLerm..söyLe ! Pes etmesi qeReken ben deiL miym ?





Oyun bitti mi sanıyorsun ? Ben daha yeni başlıyorum..



! Adımların Küçük Ama Dünyam Gibisin, Beni Benle Ötelere Götüren Sensin!





ніς віЯ аşк карıdaи ςıкмаІаЯІа вітміγоЯ...




...bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim istedigim kurallar icerisinde oynayacak...



*..Bhaqq BisS sPerr iqiLiyiSshh..*




Herseyin Yeri ve zaMaNı vardıR..Bu Yer ve zaManın uyGun oLduğu bir ZamaN asLında bi YaLandır..




İster susar ayrıLık konusmasıNı dinLersin..İster hayKırır AyrıLığa 1 Kez oLsn isYan edersN'




Hani o sessiz günde kulağıma fısıLdamıstın ya...BeniMLe çıkarmısın diYe.. Duy şimDi fısıLtımı!! SeninLe MerDiveeN biLe çıkmam





SensizLik mi ?? o ne demekk yeni Bi Yicek falanmı.._?

késinLikLé maSumum... { isTémédén uyDum $éyhTana } !!



ßiLioRum ßécéRémiCéxin Ama yinédé ''Sus'' mayı Déné !!



éLimDé ki ßu çizqiLéR qéCmi$in faLı..İçinDéki izLéR öLümLéRdén kaLmaLı..



masaL diyaRLaRınDan qéLmi$ PéRiLéR qißiyim...ßu nasıL ßi Dünya haLa çözmü$ déqiLim





Boşuna bu aşk şarkıLarı
YaLan, bu kadar aşk adına
YazıLan şiirLer,
YaLan aşkLar
YaLan hayatLar
YaLandan yaşamaya mahkûm oLmuşuz
Suçumuz sahte kişiLikLerimiz !

Hoşlandığımız ßedenlerin İçine Hayalimizdeki Ruhları Koyuyoruz
Sonrada Adına Aşk Diyoruz .
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları