Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Harika msn nickleri

| 8 Eylül 2008 Pazartesi | , |
Harika msn nickleri , harika sözler ,

*Her DaLa Konupta Dönmek OLmuyor!!!

*Tak Boğazıma İpini Yada Kes Bileğimi Sensizlikle Yaşayacağıma Ölüme Gideyim Daha İyi
tak ßoğazıma ipini yada kes ßiLeğimi sensizLikLe ya$ayacağıma öLüme gideyim daha iyi..
*…Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız…
*..Herkes 1 Numara İse En Sonuncusu ßenim!!!
*Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin…!!!
*ALayına gider demedikmi??? cefaLarı ßiz çekmedikmi??? ahh ße kanka ßizde sevmedikmi???
*pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL…!!!!:
*keşke hiç olmasaydın başlamazdın bitmezdin
*Sıkıldım Artık ßu (sansürlü kelime) GönüLLerden!!!:
*Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır
*Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü Vardır!!!
*acıya müpteLa oLmanın ne aLemi war,hayatı hafifLetmek warken…!!!
*·#·$1Senin Ne Olduğun ßenim İçin Hiç Önemli Değil Sonuçta Gözlerimin Sana ßaktığı Kadarsın!!!
*ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin
*nokta kadar çıkar için virgüL gißi ßüküLenLer gün oLur çizgi gißi eziLirLer…!!!
*Ruh Güven Gißidir.. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!
*Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!
*ßilemem ßelkide O ßöyle Mutlu!!!
*Bes Para Etmez Ruhun wardı..Onuda Seytana Satmıssın…
*DağLar önümde diz çökerken kayaLara yaLvaramam…NehirLer ßana akarken ßir damLayLa uğraşamam..!!!
*Yokuşta akmayan ter inişte gözyaşına döner…
αℓ яüzgαяı Ⴣєтѕє∂є ∂αℓ кıяıℓмışтıя вιя кєяє
вυℓυтℓαяα уüкℓє∂ιм özℓємιмι; şιмşєкℓєяℓє çαктıя∂ıм ѕєνgιмι; уαğмυяℓαя уαğ∂ıя∂ıм gözуαşℓαяıмℓα; кüçüк мєℓєкℓєя göη∂єя∂ιм ѕєηι öρмєує gєℓ∂ιℓєямι
äċı äċıÿı bästırır,sü sänċıÿı
คşк кคç๓คкtคภ ç๏к к๏שคlค๓คк, ﻮöг๓єкtєภ ç๏к özlє๓єк, ﻮเt๓єкtєภ ç๏к ๒єкlє๓єк, ๔๏кยภ๓ค
YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar,İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim.Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle ta$ değilim sandığın kdr..
ßugün Seni Sensiz Yaşamak a$ksa, Seni SeninLe Ya$ayacağım YarınLara kaLdırıorum a$kı….
Hayatım sana sıradan geLmesin!! ßen kendime yeterim.. Zamanla aLışmayı da bilirim!! Ama unutmayı daha öğrenemedim. . .
Tak Boynuma İpini, ya da kes biLeğimi..


Merhamet ettiğin kıymet verseydi Gözündeki yaşın ne işi vardı!

Yaradan bedene sende can verdi Ayrıldı bedenden tenle kan verdi..

Büyüdü yeşerdi fidan boy verdi Peşinde şer başın ne işi vardı!

Geleceği destanlara yaymışsın Yazında kör kışın ne işi vardı!

Derdini derdinle sardım be Ana Çaresiz kalmışsın bak anlasana..

Hiç laf söylenir mi insan olana Yüzünde yüz yaşın ne işi vardı!

Hiç laf söylenir mi insan olana Yüzünde yüz yaşın ne işi vardı!

Göz yaşlarım savruldukça içime KÜL sanmıştım YAKANI bana kaldı!


Her bakışım maziden gün aradı Gözlerimi al kanlara buladı..

Yüreğime acımadan vuranı EL sanmıştım YAKANI bana kaldı!

Dostum dedim dost bağında eğlendim Düşmanlığı ben dostumdan öğrendim..

Selam versem hep kendimden iğrendim KUL sanmıştım YIKANI bana kaldı!

Hayaldi umutlar hayaldi bahçe Aklım bende kalmış gönlüm se düşte..


Bastığım yerleri bilseydim keşke YOL sanmıştım ÇÖKENİ bana kaldı!

Ağlama seni vuran yar olsa da Ağlama mevsim sonbahar olsa da...



başLa hadi sar karanLıĞınLa beni . .
başLa hadi vur yaLnızLığınLa beni yerden yere . .
başLa yıka yaĞmurLarında beni ısLat yine ısLatyine hadi. .
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları