Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Gözyaşı nickleri

| 27 Temmuz 2008 Pazar | , , |
Gözyaşı nickleri , ağlama msn nickleri , nick

oyuncağın kırıLdı artık eLinde



Kapattım gözlerimi bana acı veren tüm hayatlara..




(..Sonu var biliyorum yüzündeki bu garip tebessümün..)




..

Herşeyin sonu warmıs .. işte bisimkinin sonuda buymuş. Kaybettim kendimi sende.!



[»ѕєη нαуαтıм∂αкι єη ѕση ησктαѕıη! уєηι вιя ¢üмℓєує вαѕℓαмк öуℓє ιмкαηѕız кι..




Bana sorma,
Yalanı içime sokma
Bana sorma,
Gerçeği yüzüme vurma..




Bir garip bilmece
Kimi soru sorar, kimi cevap arar
Garip bilmece
Kimi barış yapar, kimi savaş arar
Bir garip bilmece
Kimi hayal kurar, kimileri yıkar
Garip bilmece
Kimi yola çıkar, kimi yoldan çıkar ..!



Herseyi sana yazdım..Seni de herseye..
hayaLLerimin paragraf başLarına..
umutLarımın parantez içlerine..
kalemler tükettim, tükenmeyen hasretle !
Herseyi sana yazdım, herseye seni yazdım.. !


Gözyaşı nickleri , ağlama msn nickleri
El kadar bir kızım, el kadar
Bahçenizdeki ağaçlar kadar
Ve enkaz altındaki müzikli kart gibi;
Susunca sesler duyulurum
Varsın olmasın yollar
Varsın olmasın sorular..




..Tuhaf bir umuttum sadece.. Her gece yastık aLtı ağLayan..



ihtiyactan satılık değil yalnızlığım
biliyorsun
ama bilmediğin ,yalnızlığım için gerekli
yokluğun..






kutlu
olsun
yenilgim.. !



aşk; ayyaş bedenlerin beyninde çırılçıplak bir meyhanedir artık
özledim dersin, şaraptan kan damlar . ..





mayına basmış gözlerim

g ö z l e r i m . . .

y u m d u m . . .

y i t i r e m e d i m . . .






вσğαzıм∂α кιℓιтℓєηιρ кαℓ∂ığı ιçιη ѕöуℓєηмємιş вιя ѕüяü ѕöz¢üк ναя ιçιм∂e...




Simetrisi yamuk bir aynaya bakmak ne kadar güzel gösterirki bedenini? Beden değil ruhtur asıl güzel olan.. (:





Sömürdüğünüz etimin kanlarında sözlerim. Akar gider durduramazsınız.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları