Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Aşk nickleri

| 25 Temmuz 2008 Cuma | , , |
Aşk nickleri , msn nick , nick sözleri
ßu aşk bitti burda ARtık elveda..
beni merak edipte sakın kafana
Taqma mutluum snden uzaqlarda
Adı VicdansıZ qerisini sorma...


Hiç bir şey istemem bir parça güLebiLmek için,ağLamak daha güzeLdir.. RahatLar insan ne de oLsa…


dELi kIzım uYan söyLenenLeR yaLan ..!





heRKes Severmiş meLekLeri
umrumda mı snaki
o ßeni hiç sevmeDi..!
Aşk nickleri , msn nick , nick sözleri





ßen giDerken boşLuğum hep kaLpTe kaLır
ßen giTTikTen sonra insancıkLar yerimi aLmaya çaLışır
ancak yerimi çok az kişi aLıR
ßen hayaTınDa varLığımLa kaLbini ısıTırken
bazıLarıysa ben çekip giTTiğimDe
ßeDenLeriyLe arkamDa bırakTığım yaTağını ısıTır



MeLekLer ağLamaz dersiN
AğLadıM../..
SöyLemiştim;
Ben meLek değiLim.



artık çocuk değiliM...susarakta konuşabiLirim...!!!





Dαğınığıм ben '
Ruhu .. Beynii.. Mekαnıı..
Heryeri dαğınık..Öyle biriyiм..
Öylesine yαşıyoruм..
Öylesine..
Öyle..'





neyin bildinki değerini benimkini bileceksin??



hayat bi oyundu ya..
en ii oyun arkadasımdın..




KaLbiMi kıRdıN..! o bana DedeMden hatırayDıD



hadi çal giderken kapımı nefes aldıım süre seninim...




Yenißa$tan öqrenmeye ne niyetim ne De qücüm var artık...
a$hk qit ßa$ımDan ..!



binler
ve hatta
onbinlerce insan vaR
ama
şuan sadece sen yoksun die yanlızım ben





YaLan dünyanın sahte insanLarı
size sesLeniyorum:-
''Hanginiz gerçeksiniz?''

edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları