Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Duygusal msn nickleri

| 30 Temmuz 2008 Çarşamba | , , |
Duygusal msn nickleri , duygusal nickler , nick
bu aşKın soNu seNinDé soNun oLucak bıLrsn beNiiiii...

soz vermem insanların yemlerıne gelmem senin gbi ***lerle ilgilenmemm

senDéMi séndeMi senDé serefsz çkTın sewqiLiii...


вαzєη кα∂єяι вєℓιяℓєя уαzı уα∂α тυяα..



inSan oğLu nankÖrdüR değer weRmez kimseye .,bende inSan^m sonuçta fasLasıNı bekLeme .!




♥ Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L(;


♥ CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda (;



Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu Yüzden Hiç Kimseyi Aramıyorum !





Öyle bir demki ruhum
Hiç olayım derken meğer hep olmuşum




KorkMa biR daHa geLmeM üstüNe (.


Duygusal msn nickleri , duygusal nickler

* bnm yo0L werdiqLeirm miLetin iLqi aLanı o0Lm$ wayy anASını satim..




Kimin elindesin , unutuldun mu sende sinsice??
çözüm sende canım zor mu geldi bu sonsuz bilmece??







*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$..
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ..




ıSsız sokaqın. . . .
O piS kÖ$eSinde. . .
AqLayarak öLmek iSti0rum. . .!
.........................................





bírtek acı çektiğimde yaşadığımı hissedebilíyorum ! belki bu yúzden kendime çok defa acı çektirdím.
çaresiz kaldığım o kadar çok anı hatırlıyorum kí..
herkesten kaçmak istediğím zamanlar o kadar yakın kí..
yapabilir miyim, terkedebilir miyim yaşadığım yerleri híç bilmiyorum ama, gitmeyí hep istedim..
Lanetliiiiiii!!!!!!!!!!





Tenimde dudağındaki şarap kokusu, Ruhumda beni terkedişlerinin hüznü var, Umutsuz bi çocuk besliyorum En karanlık gecelerimde
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları