Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

şekilli yabancı nickler

Şekilli yabancı nickler , yabancı msn nickleri , nick işte be bissürü arayın kapın =)
-{..zẫмẫй ẫcιLαяι DiiйDiiямєz..уẫѕẫDιкcẫ ẫcιуẫ ẫLιѕιLιя



1 ya$imda bibéron icin aqLardim,
5 ya$imda $ékér icin aqLardim,
$imdiysé A$kim icin aqLiyorum !:[


éqér hayatım kiraLıksa,satın aLmak ichin uqa$mam.chünkü ichindé i$é yarar hichßi$i yokk...



qeÇeRken acıLardan qüLmei unudma !



ßoquLmaktan KorkTuqun Deniz mi ???


KÖTÜ ŞANSta olmasa ŞANS yüzü görmiyeceğiz.


gidene yol verelim ki gelene yer açılsın



Sen yokSun yine ,,
ßeni kim Sevecek
Sen diye ..!


du$en Su damLaSıydı..
ßu a$k SadeCe Çıkmaz Sokakdı ((:



`` Kanattığın Kadar Kanıyor musun .. ?``


eSmeye hakkı oLmayan ..
ßahar meLtemiydi ßizimki,
yüreğimize SadeCe eLi değdi..
ve geCdi..
Şekilli yabancı nickler , yabancı msn nickleri

acıLar cürütmü$ hayaLLerini..
Ama GözLerine dokunmamı$ yar ..!


umutLarım , hayaLLerim..
Sende kaLSın !
ßen Gidiyorum ..


GözLerinde okuduğum o duyGuyu..
GözLerindeki GözLerimi Seviyorum .!



Çıkar giDerim ßu kentten..
daha oLmazSa,,
SenSizLigin ßir adı kaLır .
ßir anLamı oLur ßéLky..


kırdıgınız hayaL ..
kurduğumuz hayaL oLmaSın Sakın .!


hayaLLerimin icinde kayßoLmu$dum ..


Where is the hareket,
there is the bereket


İstanbul bnden büyük....


hep sewdim hep yenildim,
yine sewer yine yenilirim...


sewda ektiğim toprağa hasat zamanı gelmiş...

aşkımız vardı ölümsüz dediğimiz
geldi bozdu en güwendiklerimiz...
edit

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları