Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yeni msn nickleri

| 5 Nisan 2008 Cumartesi | |
Yeni msn nickleri
* Bu dünyada en büyük günah; seni unutmak, en acı eyvah; senden ayrılmak, en güzel silah; gözlerinden vurulmak, en tatlı sabah; kollarında uyanmak. Seni Seviyorum..
* Ecelle sözlü, ölümle nikahlıyız, tesadüfen doğduk, yaşamak zorundayız, sonumuz bir avuç toprak, ölümden yok korkumuz, tek korkumuz unutulmak.
* Gönlünün gökyüzüne sığmadığı zamanlarda, avare olup yeryüzünde gezdiğin anlarda, sesin bile sana yabancı kaldığında bir sevenin var unutma.
Yeni msn nickleri
* Sen likör gibi tatlı, tekila gibi çarpıcı, viski gibi asil, konyak gibi sıcak, şampanya gibi özel, şarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhteşemsin.
* Yürek söz vermişse bizde sözden dönülmez, kalp kalbe gönül vermişse bizde sevgi inkar edilmez, bizde yürek zedelenir ama dostluğa ve sevgiye zede verilmez.
* Bu mesajı sade ve sadece güzel biri okuyabilir. Tekrar dene. Olmuyor mu? Yazık, demek pek güzel değilsin. Ahahaaa.
* Gönüller birdir, mekanlar ayrı olsa da, yaşananlar güzeldir, mazide kalsa da, umrumda değil dünya yıkılsa da, biz dostu unutmayız uzakta olsa da.
* Bilirsin ki, unutulanlar ölürler. Sen beni öldürmek istemiyorsan beni sakın unutma.
* Dinime, imanıma, kitabıma, kuranıma, yaşlı anama, topal babama, dilenci amcama, sarhoş dedeme, jiletçi nineme, müslümcü teyzem üzerine yemin ederim ki seni çok seviyorum.
* Akan nehri bıçakla kesmek ne kadar zorsa, seni kelimelerle anlatmak o kadar zordur. Çünkü sen herkesin arayıpta bulamadığı şu dünyanın en iyi insanısın.
* Nani Nani Nani Polis inanılmaz tatlı birini arıyor, seni uyarmak istedim dikkatlı ol!
Yeni msn nickleri
* Sen hayatımda gördüğüm en adi, en asalak, en ********, en psikopat, en manyak insanları bile yola getirecek kadar mükemmel bir insansın.
* Hayatta bir canın, birde dostun olsun. Her can dost olmaz haberin olsun. Candan dostlara canlar kurban olsun.
* Hani bir kelebek yakalarsın avucunun içinde, sonra bakmak, görmek istersin yaşıyor mu diye? Baksan kaçacak, sımsıkı tutsan ölecek, işte böyle bir şey seni sevmek.
* Kayıp kentin güzel insanı! Rüzgar eser mi sizin oralarda? Ve umut türküsü söylenir mi sevda misali? Yada buradan sesimiz duyulur mu? Bir selam desek sevgili dosta.
* Bir deniz düşün, “susuz” bir insan düşün, “mutsuz” bir gece düşün, “uykusuz” bir bahar düşün, “çiçeksiz” bir gönül düşün, “sevgisiz” bir de beni düşün, “sensiz”
* Hayata cezasını gülüşünle ver, kötüler yenilmediğini anlasın. Yaprak misali dökülsen de, seni seven dostlarına yeşer. Kimse yoksa bile ben hep varım unutma!
* Herkes için herhangi birisin, herhangi biri için dünyalara bedelsin.
* İsmini güneşe yazdım her şafakta doğsun diye, yüreğini yüreğine yazdım için yandığında benimki de yansın diye, adını CANIM koydum sen öldüğünde bende öleyim diye.
* Bir gün hüzünlenirsen beni ara belki seni güldüremem ama seninle ağlarım, bir gün ölmek istersen yine beni ara seni vazgeçiremem ama seninle ölürüm. Ebedi Dost.

Yeni msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları