Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Damar nickleri

| 5 Nisan 2008 Cumartesi | , |
Damar nickleri , msn nickleri

düşünüyorum acaba çekip gitsem kimselerin olmadığı yerde kimselerin olduğu yerden daha rahat eder miyim acaba :????


senin neolduğun benm içn önemli deil.sonuçta gözlerimn sanabaktığı kadarsn.ben ogözleri senden çektiğm an hoşbi anı olarak kalrsn


DertLeri Koy Kenara geL yanıma Cüzdan doLu Para Düşmen Dara ... Askım Askı Bosver sımdıLıq Kes Sesini Yapma biLmisLiq.


sen benim farkımı farkedemedin, artık farketsen de farketmez, beni farkedenler senden ÇOK FARKLI!!



bir şiirin içine sığındım,ayrılıklar bitince haber verin!!!



yanımda kimse olmadığından değil yalnızlığım,yalnız olduğumu söyleyebileceğim kimsem olmadığı için yalnızım...



Damar nickleri , msn nickleri

kaç sokak var gördüğümde ağladığım bilirmisin? yalnızlıktan midem bulanır gel desem gelirmisin?




aşık olmak değil bir ömür boyu sevmektir marifet...



hayat kalbini okuyacak bir şarkıcı yaratmadıysa, aklını konuşacak bir filozof yaratır...



ölüm öncesi yorgunluk var gözlerimde... gölgem bile boğmak için fırsat arıyor!!!



bıcaklar kesmedi de tenimi bir kötü sözle öldüm...


Damar nickleri , msn nickleri

düşünce şeytandan davranış tanrıdandır hangi düşüncenin davranışa dönüşeceğine karar verense insandır!!!



DeRdI oLaNı DıNlErm.....DeRdIM VaRsA dERde YoL AçAnI sIlEr GeCeRIm:!!!




zaten büyük aşkların adamı olamazdın sen. adresim yalnış kahramanım yalnıştı!



Şimdi daha iyi anlıyorum ki, Nefes almak değilmiş, yaşamak. Ateşlerde yanmak gibi bir şey, Seni severken,sensiz olmak...




Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.


Damar nickleri , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları