Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

En yeni

| 5 Nisan 2008 Cumartesi | , |
En yeni nickler , msn nickleri
sendeydi hata Kahbeliqti Son Moda

ŞEreFSiz HayaTıN ŞErefine kaldırın Kadehlerİİii !!!

qanqa dur burda kalbimi de$iyolar ][ beni SEwdiğime Pi$man ediyoRlaRr

|Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|

eger sewgin Bir HEWesse SEwme ßeny arkadaS$...

hadi ßir oyun oynayalım ?? Sen benım hayallerimle ben senın hayatınLa..??
En yeni nickler , msn nickleri

ѕєωєηℓєя αρтαℓ ѕєωмєуєηℓєя ∂єℓι..... вη¢є єη ιуιѕι вυ ∂üηуαуα gєℓмємєℓι


mutluluq yürekli olana yakıŞır ben sewdiysem buna kiM karı$Ir...


!! Yalanmı$ sewgisi anladım SonundAaa !!

hayaTı gösya$LarınLa değerLendiReceine..kahqahaLaRınLa cesaLandıR..


seN oLmasaydın buRaLara geLemeSdim ßen..seWemesdim bu $ehRi..anLamaSdım diLindeNn..

yoksam ben, yoksam sende yaLnızLığa yerini sormam hiç yoksam hiç oLmadıysam ağLamam, ağLamıycam!!!!!

En yeni nickler , msn nickleri
heR sefmeq biRas teRqediLmeqtiR..


a$hq öLe engin 1 deniZdirqii..ne ba$Langıcı war neDe Sonuu..!
ceWaßını aLamadıım SoruLar waR hayaTtan..ama oLsun heR soruma cwP buLaßiLseedim hayaTın 1taDı kaLmasdıqi..

a$hq 1çiğqöfTe gißidiR..acıSı oLmasSa tadıDa oLmas..!

dünYa haLii ßu zamanLa dei$eßiLir inSan..


düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır bir kez şeytanın bacağını beni hatırla, bir son bahar serinliğinde… Seni, senden uzakta, sensiz, seninle yaşıyorum…

Şimdi GeL ve Gör BeNi Duruyor muyum,Yerimde HaLa ! Yurtta AşK,Cihanda AşK,Her Yerde AŞK Bundan SonRa !!
En yeni nickler , msn nickleri

ELimi de KoLumu da BağLa Hadi,Bir Odaya Bir Ömür Hapset Hadi..BecerebiLirsen Zapt et Hadi !!YanGınım ÇoK BüyüK OoOoOoOo!!


Bir daha oLmaz,BiN Kere TöwbE !! Kan Davası mı bu, Bu NasıL ÖFKE ??? :|


Lütfen,Görmeyeyim Seni Bir Yerlerde,Karşıma Çıkma..KonuşmayaLım,BakışmayaLım Ne oLursun..!Daha fazla tükenmeye takatim yok. . .

En yeni nickler , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları