Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Güzel nickler

| 5 Nisan 2008 Cumartesi | , |
Güzel nickler , msn nickleri
YorgunLuk,KırgınLık Hepsi Gelirr Geçerr ! Her şeye rağmen YaŞaMaK GüZeL


AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!

Anne bnm Uçmam Gerek !! İstemiorum PiLav YapmaK Anne Ben AşKa İNaNMaM,Önce Aşık olmam gerek

Bu Aşk Havuz ProbLemi,Yeni fark ediorm!Yazmıştım denkLemini,Girdim Yüzemiyorum!Zamanın KızLarı BalıkLama!!AtLama Diyemiyorum..


bütün kördüğümleri çözecek gözlerindir sakın bakma!!


susmak istiyorum, susmak bu gün SUSMAK..hiçbir üzüntü duymadan buyuk bir kus iniyor semadan sessizlik bu indiğini gordüğün


sınırlar baskalarını uzak tutmaz sizi içeri hapseder

biraz seni bilirler biraz beni ama ne bilirler bu delinin seni deli gibi sevdiğini
Güzel nickler , msn nickleri
bir beyazım olsun isterim her rengi içinde barındıran ama hiçbirisi olmayan

hayaller dinlenen sarkıların ortasında umutsuzluk tadında bir yorgunluk sadece

anadili yorgun yureğim olan duyguların esiriyim yine bu gece

ben hergece yıldızlara seni anlattım dinledikce bir daha parladılar ayrı oldugumu soyledim seni dilemem için hepsi teker teker kaydılar

kader deyip gecme askı bırakma elden
bulbulsen oldurseler vazgecme gulden

canım sıkılıyo canım yanımda yok diye dusunuyorum şimdi canım ne yapıyor diye canımında canı sıkılıyor mu canı yanında yok diye

mesaiye bırakılmış bir yalnızlıgı tadıyor dilim hastalıklı harflerimi birbirine dikiyorum yamalı cumlecikler doguruyorum her defasında bir yerinden kopuveren

hüznün süyah urganını giyiyorum uzerime cimri bir sıcaklıkta ısınıyorum
Güzel nickler , msn nickleri
gozlerim yollarda kulaklarım kapıda
seni çağırmaktı kovmak
parmaklarımın vazgecemediği bir telefon numarası
seni hiç aramamak
kızarmış,kan dolmus gozlerimi
saclarımla kapamaktı aglamak
olur olmaz yerde adını sayıklamaktı
seni unutmak
kafamı duvarlara vurup bagırmaktı haykırmaktı kan kusmaktı
susmak
gizlice içime akan kan damlacıklarıydı, aglamaktı
gulumsemek
yasam mucadeleni hatırlayıp utanmaktı
kendiden kacmaktı ''o suclu''demek
bendeki beni kalbime koyarken o oldü demekti kendimi öldürmek
seni hiç sevmemekti nefret etmekti
seni ölesiye sevmek

BEĞENDİYSENİZ DEVAMI GELCEK ARKADAŞLAR

Güzel nickler , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları