Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Deniz nickleri

| 21 Nisan 2008 Pazartesi | , , |
Deniz nickleri , yeni msn sözleri , kişisel iletiler
245. Ne sözler ne de cümleler lazım bize. Bir bakış, bir tebessüm yeter de artar bize.
246. Ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum, senden önce yoktum seninle var olmuşum, sende bütün ümitler sende bütün hayaller, beni sende arama ben zaten sen ölmüşüm..
247. Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını severim...
248. Ne zaman tutsam ellerini gözlerimin önünden mevsimler geçer, ne zaman gözlerin gözlerime değse saman yolundan bir ıyldız düşer.
249. kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.
250. sevdi, sonunda kendi kendini buldu.Ne var ki, insanların büyük çoğunluğu kendi kendilerini KAYBETMEK için sever.Sevilmek mutluluk değildir.Her insan kendi kendini sever;ama mutluluk bir başkasını SEVMEKTİR...Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam;seni özlediğim içindir.Beklemenin korkunç zehiri öldürmüyorsa beni;seni özlediğim içindir.Yaşıyorsam;içimde umut varsa,yine seni özlediğim içindir. Seni bunca özlemesem; bunca sevemezdim ki!
251. Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim.
252. Rüyalarını gül yapraklariyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin.. cepci.com
253. Rüzgar alabildiğine hırçın, yağmur alabildiğine inatçı, yüreğim ise onlara inat sanki bir liman, tıpkı gözlerindeki huzur gibi.
254. Sakın üzmesin seni karşılıksız sevgiler. yüreğine sus dersin, belki sözünü dinler.giden gitsin aldırma ,yangınlarda söner. sakın bakma arkana, krallar önde gider.
255. Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum Güneşim Desem Güneş Batıyor, Hayatım Desem Hayat Kısa, Gülüm Desem Oda Soluyor, Sana Canım Demeliyim Çünkü Bu Can Seninle Yaşıyor..
Deniz nickleri , yeni msn sözleri , kişisel iletiler
256. Sana Yüklediğim Anlamları Senmişsin Gibi Düşünme.. ALDANIRSIN... Sen O Anlamlarla Sadece Bende Varsın.. BEN SEVİYORSAN SEN BAHANESİN ! ! !
257. Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.
258. Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi?
259. Sana nasıl hitap etmeliyim bilmiyorum. Hayatim desem hayat çok kısa, çiçeğim desem çiçek soluyor. Sana canim demeliyim, çünkü bu can sen oldukça yasıyor...
260. Sana şarap vereceğim, iç ama sarhoş olma. Sana bir gül vereceğim, kokla ama soldurma. Sana kalbimi verecegim, sev ama incitme!...
261. Sana ıyldızlar kadar yakın olmak isterdim, her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim, üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için.
262. Sanma ki ismini bir başkası silecek seninle başladım seninle bitecek...
263. Sanma ki dönerim artık geriye, bu sana aşkımdan en son hediye, beni hatırlaıyp ağlarsın diye; kapına kırmızı bir gül bıraktım.
264. Sari giyer güneş olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kim bilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.
265. Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedenim...
266. Sen bazen zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen hayatin cesaret veren mutluluk yani ve sen her zaman sevgimin tek nedenisin.
267. Sen beni sevmedin..Sevseydin gelirdin Dünyanın bir ucuna .özleseydin arardın bekledim hep boşuna..Her hataıy yapardın Aşık olsaydın!!!
Deniz nickleri , yeni msn sözleri , kişisel iletiler
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları