Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Özlem

Özlem nickleri , msn özlem sözleri, güzel msn nickleri
59. Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara. Bir cana hasret, bilmezler...
60. Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni.
61. En güzel ask sözleri | ask siirleri - sms-sozleri.com
62. Bir aptalın sizi öpmesine izin verin ama bir öpücüğün sizi aptal etmesine asla!
63. Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.
64. Bir deniz düşün "susuz", bir gece düşün "uykusuz", bir insan düşün "sevgisiz", bir bahar düşün "çiçeksiz", bir de beni düşün "sensiz"...
65. Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlaıyp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalışmamak gerekir.
66. Bir göz yaşı akıttım uğrunda yine..Yine seni anımsadım ve ağladım. Ama son gözyaşları..Sanma ki seni unuttuğumdan! Seni ölene kadar seveceğim derdim ya hep söz seveceğim o ana dek!
67. Bir gül olmak isterdim neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip, Bir daha oradan çıkmamak için.. Seni Seviyorum..
68. Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........
69. Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana, aksam ayazında titrersen güneşi getiririm sana, eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana...
70. Bir gün güzel gözlerin yaşlarla dolarsa deme bana sen yaktın..Sen isteyerek yandın!!
71. Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye... Biraz zaman istedim düşüneyim diye, ertesi gün gördüm onu bir başkası ile, kulağına fısıldadım aşk izdiraptir diye.
72. Bir gün sıyrılacağız olup bitenlerin arasından.Anılar kalacak. Anılar eritecek içimizi.Belki de kavuşacağız İMKANSIZIM sonsuza kadar
Özlem nickleri , msn özlem sözleri, güzel msn nickleri
73. Bir gün zaman ellerinden kayar tutamazsın hasretle yanar yüreğin unutamazsın öylesine bendesin ve öylesine sende olurum ki istesen de beni unutamazsın..
74. Bir gün öleceğimi biliyorum beni gömenlere söyle ki, ellerimi açmasınlar. Çünkü elerimin içinde ellerinin sıcaklığını götüreceğim..
75. Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi. Bir insanin özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi. Bir insanin bir tanesi olmalı, tıpkı senin gibi.
76. Bir insanı sevmek onunla yaşlanmaıy kabul etmek demektir benim için. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.
77. Bir kat daha yok sevgi katından başka,tat bulamadım alemde tadından başka,dünya da ne bir taç ne de bir tat,ebedi saltanatından başka.özlüyorsa özlenen özlemek güzeldir,dönecekse beklenen beklemek güzeldir, seviyorsa sevilen iste o hersele bedeldir.Eğer kalbim seni unutacak kadar adi ise,ellerimde onu parçalayacak kadar asildir.Ben senin dun sevmedim,çünkü dun bitti,ben seni bugünde sevmedim çünkü bugünde bitecek,ben seni yarin sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek..
78. Bir kus olup gitsem, assam su enginleri, varsam senin yanına. öpsem doyasıya, koklasam seni, en büyük hediye odur bana.
79. Bir kır çiçeğinin taç yaprağına umut yazıyorum.Nice soğuk gecelere direniyor da,bir sözünle kırılır diye korkuyorum...
80. Bir romandın okuyup ta bitiremediğim, bir hayaldin yalvarıp ta hükmedemediğim bir sendin merhaba deyip elveda diyemediğim tek bildiğim var oda SENİ öZLEDİM
81. Bir rüzgar eserse oralara, sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına, cevabını sevgimden ıslandığın yağmurlarla yolla.
82. Bir soluk kadar yakın,ıyldızlar kadar uzak derler sevgi için.Uzanırsın yetişemezsin,yetişirsin dokunamazsın,Dokunursun vazgeçemezsin,vazgeçersin ama unutamazsın.
83. Bir uçurumun önündeyim bir adım atsam uçacağım hayallerimle gökyüzüne, karışacak göz yaşlarım bir garip hüzün'e, bir tek pişmanlığım kalacak geride Seni Sevdiğimi söyleyemedim yüzüne!
84. Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı.

Özlem nickleri , msn özlem sözleri, güzel msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları