Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yalnızlık nickleri

| 21 Nisan 2008 Pazartesi | , |
Yalnızlık nickleri , msn nickleri
349. Uzaklık küçük sevgileri öldürür, büyükleri ise yüceltir. Tıpkı rüzgârın mumu söndürüp ateşi alevlendirdiği gibi...
350. Uçurumun kenarından olsan bile sırf bu dünyaya inat GüLüMSE!!
351. VEFASIZ sendin beni diller dökerek mutlu eden, lakin ne çabuk böle vefasız olu verdin yokmuş bilirim ben gibi hep aşka gülen sevdim diye güller gibi heyhat soluverdim
352. Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Hiç Sensiz Kalmazdım !
353. Varmı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı var. seni anmak da güzel seni özlemek kadar.
Yalnızlık nickleri , msn nickleri
354. Ya durgun olmalı deniz ; ya durmalı ya da kudurmalı, Sonuna kadar saplanamayacaksa hançer kınıda durmalı , Seven ölene dek sevilmeyecekse baştan unutulmalı.
355. Ya sözlerin aklımda, yada aklım adında. Ya hayalin karşımda, yada sesin kulağımda. Ya ben çıldırıyorum, yada çok özlüyorum. Ya özlemek çok güzel, yada özlenen çok özel....
356. Yalnızlık gecelerin, umut bekleyenlerin, hayal çaresizlerin, yağmur sokakların, tebessüm dudaklarının, sen ise yalnız Benimsin!
357. Yalnızım, yalnızlığım beni dinlemekte, yalanda olsa ne vaki bu şarkııy söylemekte, yalanda olsa içimden bir bulut akıp geçiyor, yalanda olsa MUTLUYUM bu bana yeter
Yanağına düsen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordaıym!
358. Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir yudum serinliği biriyle paylaşmak istediğinde arkana dön ben arkandaki rüzgarlarda olacağım...biganesi gökmenime SENİ SEVİYORUM AŞ KIM
359. Yanında benden yakın başka biri de olsa , her şeyi inkar etmiş inandırmış olsanda , ve ona duygulanmış sevdalanmış olsanda , biliyorum bu gece beni düşüneceksin.
360. Yanlizlik benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terk ettim o beni bırakmıyor!!
361. Yanıldığımız sürece aşığız; hep yanıldığımız için hep acı çekeceğiz; yanıldığımız sürece seveceğiz; sonra yanıldığımızı anlayacağız ve gidip yeniden yanılacağız!!!
362. Yaprak döken gençliğimin satir aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun bas harflerisin.
363. Yapraklar sararıp dökülürken yere, yaslı gözlerini çevirip göklere, her gün istemem ıylda bir kere, adimi anmaıy sakin unutma!

Yalnızlık nickleri , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları