Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

nedensiz msn nickleri

ßisde böLe qüseLim ya kaßuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN .

ßu kadar kaLpsiz oLamazsın.. ama YanLış YoLdasın. .

ßaNa haVa atıJam dİee kendİnİ kasma damaRındaqİİ kanIn biLe baNa hasDaaa xD

benIm oLan baNa kaLır geRi kaLan yoL aLır.

UmRumdışı - Zıt (Y)

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

düNyada eşİmİs benseRimİs yoqh ama beNsemee çaLışan esiqh çoqH ( apuhahaha xD )

ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe xPP

aşqh böLedir heB biteR - seN sefeRsin adam qideR.

nefRetime biLe layıqh diiLsin biLirmisiN ?

daHa boyun bi Karı$ oTur dErsini çaLı$ kıZ pE$inde Ko$acağına AdaM oLmaya çaLı$

ßitmez dediğim her $ey bitti, gitmez dediğim herkesin gittiği gibi..

qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

ZaTeN eN çOkDa Bu KoYdU yA BaNaAa....SeNiN gİdİşİnİ sEyReTmEk..

yaşaNmadan çözüLmeen sıR " benim "

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !
  şarkI sözleri sözleri
Ne Kaldı Geriye Ztn Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!!

kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar ! haDe BB :/

BeKLemEkte Güzel GerIYE DönEn sEn olUNCA..

koyveRdim hayatI .. :/ aCaBa dAhA GöReMeDiĞiM kAç YüZüN.kAÇ rEnGiN vAR bE HaYaT..
 msn nickleri
bitmez dediğin sewda buraya kadarmış.meğer mewsim yaz değil yalancı baharmış...

hayaT biR tiyatRo dediLer baNa biR roL verdiLer - eN acIsI bNmkiYdi - " öNce seF soNRa teRk eTh dediLer :/

Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé heyecanlı kaDar !! . .

Zülmü Alkı$LaYamNe Zalimi AsLa SéVéMéM Gélénin Kéyfi için GéçmiŞé Kalkıp Sövemem !

renqi yoqdu öLümün.soNu yoqdu buqünüN

GeLeceğiM ßeKLe DeDi...
ßeN ßeKLeMeDiM o Da GeLmeDi...
öLüm Gißi ßir ŞeYDi aMa KiMSe öLmedi...!

Çok masal anlatıldı,hepsinin sonunda ayrılık notunu okudu zanlı
Benim hayatımı bir kişi yıktı,kalemimi kırdı,sözlükte sevgiliydi anlamı ..

uZuN GeCeLeRDe uYKuMSa ViRGüLüM,Bu KıSa CüMLeDe SoN NoKTaDıR öLüMüM.
nedensiz msn nickleri
HayaT öLe ßiR Karma$a Ki:
Ya DoRu zmnDa YanLı$ inSaNı ÇıkaRıo Kar$ına,
Ya Da yanLı$ zmnDa DoRu iNsaNıN Kayßına Ndn oLuyo..
aRtıK qüweN we MutLuLuğu ßuLmak Çoq zoR,
İnsanLarı TanımaK ßir 0 kaDar İmkanSız!
Ya zmNa yeNıLıoSun, Ya Ki$iye!!..

Ti$öRTüM ߀yaZ d€LLy'İm ßiRaS GöML€ğİm MaVi At€$ €d€RiMm Aßi / ahahaha kopp /

+ ßn isTemesemde HayaT haLa Devam £diyor ve
zamaN haLa Su GiBi akıyOr.ve ßen kısırdöngü ayrılık bi oyunun içindeym,LeveL aTLadımmı Hiç ßiLmiyorM
PuanLarım siLindi ve gaLiba JeTonumda ßiTti
Oyun ne kadar devam eder ßiLmiyorm ama
ßn GameOver oLmasını bekLiyorm +

ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...

£ski Foto ' Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

yaR baNa biR eqLence . .

bİs ne deLikanLıLar göRdüq güL güL öLdüqh ihihihihi

aşqh bi toBa benseRR öNce teqmeİ basaRsIn soNRa peşİnden koşaRsIn keh keh (:
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları