Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

arkadaş nickleri

oN NeFes Olsun aZrAiL BaşımDa duRsun SevmiyORsAm Ahın TutSun yALanSa Ben Öleyim SEvGiLim

AtEşiM yaKar CANini TENiNi yAn DeSEN yANArIm sEV DERsEN SEVERim


aRtık AşKA iNaNmıyORuM HeRşEyDEn GeCtiM DuySun ÀLEm BEn SEcTim yOLúmú

BenDEn ArTik AşKa pAýóZz
Duygular yıkar seni ..oğrular yakar seni ...üşünmezsin gerçeği ......

BunALiRim DüşüNürKen YanLiş AşkLarıMı Biri SeVeR biRi ÜzEr GöNLüm SaGoLsun

DEvir TeRSine DÖndü ..Eee BENdE AZ ÖLüp BitMEdim mi ..

şimdi GeL De Gör Beni DurúyOr muyum yErimDe haLA.. yuRttA aşk ciHandA aşk hEr yErdE aşk BunDAn SOnrA


SeNi HerKEs sEvErde BeniM Gibi ÖpEr mi Sana HerKEs BaKAr dA benim Gibi BekLer mi


SEni SEvMiyOrMuş gibi rOL yaPmaK BAna yAKişMAz

GeCeLEri uyKu GiRmEzKEn GÖzüMe..AKLimDa FiKriMde Hep SEn VaRsin..

BaKSan HaZıRım TuTSan uÇaRım öPSen öLüRüM

arkadaş nickleri
BéNDen SéLaM sÖyLEyiN BüTüN AşkLariMa

EgEr SaNa KAvuşMAsAM SaRsIn BeNi ToPrAkLaR

  coşturan sözler
SakLamaDıM KiMSeLeRdEn SeVdim Seni Ta DerinDEn BenDEki Bu aşK AcıSı KaNaTıR DuRuR inCEDen

bir BeNim oL Beni Öp Bir bAnA SahipLen

Ne SevMekTEn NE de VeRdiğiM hiç biR söZden sevgi VaZgeçMeM

gÜL Senin Tenin bENdE GüLLer içinde KaFesTeyim vATanıM seNin yAnıN BenDE Senin KöLenim

sÖyLe AşkıM SenDen UzAk Ne FaRKeDEr NeFes ALmak

yiLMAdim TÜkENSe ÜmÜTLEr YoRuLmADim yORuLsa yÜrEGiM SayMaDim gÜn OLDu SeneLEr SenSin HASReTim

yüZünü BiLE GörMEk IstEMiyoRum yOLuMA cıkMaSan iyi EDErSin SözLEriM SaNa Ağır Mi GELdi KALbiniMi Mi KıRdıM, AFFEDERsiN


HayırDıR NeOLdu pişManMıSıN BiR GeCE aNsıZıM KaPimDaSın gErçeKLer aCıDır AnLAMan LAzım BeniM Icin ARtık BiR yaBaNcıSıN


yOk iştE yOk hEr şEy yALan GözLer yaLan ,SözLer yaLaN
AşKın beNdende öTe biR yeRe giDeMemki dAha Önce yaşAnAnLAr boşMuş Seni BuLunCa AnLAdim

SeN GÖzÜmüN NuRu SEn yüGReK SIzIm CaniMiniCi

GeL KaLbiMi Ac GÖr CAniMiniCi SENiN SEvDAn ILe yANdIm BeDen yaNdi TuzLA SaRdim Acin biLe Bir bAmBAsKA
DeLiKAnLim benöyLE SanDIm aDaM DegiLmis
nELEr uMDuM NeLEr BuLDum KisMEt dEgiLmiŞ

GEcELEr bEnSiz OLmAz bEdEniM AşKsıZ yAnMaZ
  sevgililer için nickler
GözLeRin..Bu CaniMa MeZaR..TüKEniRim çılgın AzAr AzAr...

GüLDÜm AgLAtTiLAr SEVdim AldaTtiLAr ..SARiLDim BirAKdiLAr...

onLArA BunLArA DeGiL aşKıNı BaNa VeR

dAha Önce yaşAnAnLAr boşMuş Seni BuLunCa AnLAdim
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları