Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

IzdIrap msn nickleri

~Tanrıya yaLvarmışTım..yıLLar önce..Dedim ki onu aLma yanına !! Benden önce..

~aYRıLmaMız çok qereKsiz..şimdi uzaKtan sebepsiz !!..

~İkimizde aşık..Bi tek farKLa benim ki senden biraz fazLa..!

~Bu şaRKı bizim oLsun..Aşkıma son söz oLsun !..

~HoşçaKal..Aşkların en qüzeLi..Kavuşur eLim sana qünün biriNde..

~Söz verdim sana..ölene kadar..ayrıLmam !!

~HayaTına uzaKtan bakmak yarDımcı oLmuyor..!!

~HayaTında herşeY dümenden..

~Sana koyuLdu ''den..den''...

~Ben bana kendim için Lazımım !!

~Belkide qünahLarını yıKayacak aKıttığın damLa yaşLar..

~Beni sevMek için proqramLanma devreLerini yaKarım..

~BildiKLerimi şarkıLarımda ''YüXeXeS''Le dile qetirdim

~YolcuLuğun bi kundak bi topraK !!..

~Check mate ! Kahpe feLek..İşin acı üreTmek !!..
IzdIrap msn nickleri
~Uçurumun öNünde öLüme kafa tutarCasına duygulu  saRKmaktaYım..

~Kimse mükemmel değiL ki..

~Her dişi qeyiKLe muhabbette yaNar döNersin..

~Kazı kazan kazaNdığım 1 adam ve 1000 kedeR..
  2011 sevdim sözleri
~Bendim en asiL teK kişiLik haRemm !!

~Azrail meLekten korKma o bir emRi yerine qeTiren..

~Ey benim başımı alıp duvarLarı vuran qönüLüm..

~Küçüğüm çünkü qaLbim büyüdükÇe beden qüçüLdü..!!

~Bunu masaL Mı $anDıNnn ??
EtqiLemez öLüm beNi inAn hiÇç !!!
Omuzumdaqi yüKLeri $aL dünYa..
Yan qönüL yaNn !!

~Sahte tüfeği kafaMa dayaMış korKmamı beKliyosun..

~HeVesim qursaıMda takıLı qaLdı..!!

~Pervasız téNin qözümü aLdı !!..

~Adın qoLuma kanaTTı..kaNat !!

~ßurun ßuruna qeLdim seni buLmak aşk için her beLayla !!!

~Saçının teLi koßmasın korKarım ALLAH muhafaza..

~Tanrım yıLLar qünaha soqTu..qeLde içimi FiLtre eT !!

~YaşaMa kaFa tutatKen kafaMı kırdı caDının tıLsımı..
  şikayet msn sözleri
~ŞiMdi sen qidi0rsun ya..Beni kim $eweceKk ??

~SöyLe söyLe..SeVmiyorum De ! Yak caNımı..aLıştım zaTen sensizLiğe..

~$onunda ßiTTi qaLiba --> qörü0rm !!..
İçimde caN çekişLerini --> Duyu0rmm !!..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları