Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

2010 en komik nickler

| 1 Ağustos 2010 Pazar | , |
bunu yazan tosun, okuyana başarılar diler.

teflon tava gibiyim kimseye yanmam kimseye yapismam

"parayı veren düdüktür"

gülerken düşündürürüm, düşerken güldürürüm

kim messenger?

ben mevlana değilim insan ol öyle gel

listedeki tasfiye nedeniyle zararına muhabbetler

MSN Messenger yan gelip yatma yeri değildir.!

annemler daha iyisini yapana kadar en iyisi benim

-enteresanlardayım. beklerim.

-ders çalışmamak için her türlü meziyete sahibim. 10 parmağımda 10 mazeret.

yiyorum yiyorum doymuyorum yoksa yemiyorum da yandan mı atıyorum.
- çevrimiçiyim, alnım ak

fazla kişisel yazamam buraya

internettin hoca

Bitene kadar bitmez! Biterse bi büyük daha alırız.

'sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun!!'
 yepyeni msn sözleri
-verene canım feda, vermeyene elveda )


aşk kırıntısıyla doymaktansa evdeki bira şişelerini gözyaşı verde 2 ekmek al gel kahvaltı edek..

bilmediğim teknolojiye lazer derim

Bundan sonra ot gibi yaşamaya karar verdim...İsteyen basıp geçer , isteyen sarıp içer

Aşk iki temel elementten oluşur, acı ve haz. Gerisi naz ve gaz...

"kişisel bir iletim yok allah'a şükür.

nükleer başlıklı kız
2010 en komik nickler
yazmıyorum kişisel ileti falan.baskıya gelemem ben

Hoş Geldin Tatar Ramazan!

ben sıradan bi insanım...Ama ön sıradan.

"bu aralar pek bi tutarsızım.. ya tutarsa ya tutarsa.."

Neptün' de kızlar teklif ediyormuş...(hasss..)

hoşgeldin 47 ayın sultanı ya dünya aşk kupası

Away yazıyor ama aslında online ım sadece online olma fikrinden hoşlanmıyorum evet deliyim

ben ladini özledim:=))

şu an burda yokum külahıma anlatın

rahibinden satılık kilise
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları