Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Gülmekten yardıran msn nickleri

| 29 Temmuz 2010 Perşembe | , |
yaşanmışlıkları kolay silemem
yalan ve taktiklerle uğraşmayın yemem
tutkularım var vaz gecmem
gidiyorsan eğer çok özlesem bile dön demem
bi daha guvenmedıkçe sevmem
agır gelıyorsa bunlar firar serbesr üstelemem bütün yol

kardan adam olur senden adam olmaz

erkekler BOY abdesti alıyor da kızlar neden GIRL abdesti almıyor.

dünya yansa kaşarı erimez

pamuktan prenses mi olur prenses dediğin taş gibi olur

mor ve öpülesi

üseniyorum öyleyse yarın

kaderimse cekerim yeterki ip kopmasın



>< Satanist Kesen Psikopat Kedi ><


kayalardan kayarım yoktur benim ayarım. gerekirse kayalarada kayarım

g.te geldi aşkımız ikimizde şaşkınız

Hayat Aslında Basittir Zor Gelirse Bas İttir Baktın Olmuyo Has...tir.. =)

KIR KALBIMI GONLUN OLSUN,AL GONLUMU SENIN OLSUN,
BEN SIMDI BASKA KOLLARDAYIM BU DA SANA KAPAK OLSUN.........

Takıl bana hayatın renklensin, fazla takılma acı gökkuşağına dönersin.

Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir

ağlarsa anam ağlar gerisi ninja kaplumbağlar.

Sevipte sevdiğini sölemeyeni seven affetsin, sevmeyipte seviyorum diyeni Allah Kahretsin ..
   yaran nickler
gözlerine mi inanayım ağzına mı inanayım, gözlerini mi bakayım, ağzınamı sı...m...


Seni benden daha çok seveni bulursan,
Seni şimdi unutmaya hazırım inan.
Seni benden daha çok seveni manita arıyorsan,
Bu canın ölmesini bekle o zaman!!!



"It's raining man...Ama bi tanesi kafama düşmüyo

gebere jackson

hatun dediğin koluna taktınmı yakışacak, duvara çaktınmı yapışacak !

Msnevler

wolverine yolverin

iletisizseniz, ileti Sizsiniz.

iletim yok yalıtım var .

potansiyel abaza

CM 2007 oynuyorum istersen rahatsız et !!!?ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.

bu alana reklam verebilirsiniz

Beyaz atlı prensini bekleme, seyise razı ol,sonra ata kalırsın

hanım suyu ısıt olmadı çay içeriz

kendine yapılmasını istemediğin bi şeyi başkasına düşünceli  yap çok zevkli oluo!
Gülmekten yardıran msn nickleri
kişisel iletiyle kişiselleştirmeyenlerden misiniz

x şimdi oturup açtı
ben senınle toprağa girerim diyenleri çok gördüm ben öyle diyenleri hep yanlız gömdum


her genc delıkanlının sevgilisi olabilir ama her genc kızın delıkanlı sevgilisi olamaz


erkeklerin kalbi mezar gibidir bir giren bidaha cıkamaz kadınların kalbi 5 yıldızlı hotel gibidir giren çıkan belli olmaz

KIMSEYİ EZMEDIM EZENİ EZDİM DOSTUMA KARDEŞİME YANLIŞA DÜŞÜPTE KENDIMI MADARA ETMEDIM

REİSLER İZ BIRAKIR ÇAKALLAR KISKANIR NE YANGINLAR SÖNER DÖNÜP ARKANA BAKMA REİSLER ÖNDE GİDER
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları