Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

sinirli nickler

| 7 Temmuz 2010 Çarşamba | , |
sinirle topladım
tüm eşyalarını
.......
sakın almaya gelme...
bırak izlerin kalsın bende!!!


Ey ayrılık;
SeN NasL bi$eySn Ki büTn A$kLaRa hakiMsN, akLım aLmıYr.AcaBa Bi KeRe oLsn a$Kta kaZaNabLmK içN
saNaMı a$ık oLmk qeRek??



unuttun mu sende sevmelerimi
alışabildin mi bensizliğe
söküp atabildin mi kalbinden..
yok muyum artık sende?..



hayat bana gıcık kapıoo bnde ona!!

вelĸι prenѕeѕιм нayaттa,вelĸι ĸül ĸedιѕι
neyιмe lazıм
ĸralιçelιĸ ѕaçıмda вιr тacıм вιle yoĸѕa


sen nasıl kurtuldun ey dertli yar
aşkın elinden..
anlatta ey yar
bnde firar edeyim..

  kIzgIn msn sözleri

“Adam gibi” sevmenin yasaklandığı bir yerde, ne kadar çok seversen o kadar acı çekersin.
Ve sevdiğin için kıyamazsın.
Ama sevdiğin için kıyarlar sana...




Olaki yürürüm bir başka aşka
Ya da yürürüm mavi olmayan bir gülüşe
Unutmaki tek aşk olduğum sensin
Aşık olduğum değil.......


кαριℓмα яυzgαяιмα иєzℓє σℓυяѕυи...



yoksun artık yanımda aman çokta sevgi umrumda

hadi kurtar beni yine eskisi gibi...

sinirli nickler
İnkAr oLmAz bEnİm hAyAtImdA!!YAşAnAnI "YAŞANMAMIŞ SAYMAM" KeLimELeRe SığMaZ, SAyfALarR SüReR BeLkİ BeNi AnLAtmAk... AmA Ne kAdAr AnlAtsAm... YAŞAYAN BİLİR ANCAKK !!!



Dikkatimi çekmes Kimse..Dikkat ederim işime qeLirse !



aşkı buldum sen diye..!!



sen vodafone gibi heryerde anı yaşarken ben turkcell gibi seni heryerde çekemem



beni anlayamazsın çünkü sen hiç ben olmadıN..


Miş'Li Geç'Miş'te KaLdı Sewdam..


hayatımı meşgule verdim kafayı dinliorum..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları