Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Emo msn sözleri

| 28 Haziran 2010 Pazartesi | , |
yüreinde kül olmuj iki hece olarak kalıjam artıqq

bitiorum her nfste..NE HALİM VARSA GÖRDÜM!!..çOq kOştum Çoq yoruLdm..Ve simdi bnde dştüm....

düşlerm başka..gercekler baskaaa..ama Umrumdada deiiiLL!

- Anlatamadigim birseyler var , hep baska baharlara biraktigim ... Ucurumlari tam a$arken kırılıyor kanatlarim..

***İYİ DOSTLAR BİRİKTİRDİMM HEPSİ AİLEM OLDU***
masallar gerçek deil nekadar hayal etsende..

istiklal boyunca gözünde yaşlar sadece arkasına bakmaktan korkar!!!

Deği$ir her$ey deği$ir daha oynanmadı son eL!

- ஐ๑ ع١٥٧
- hiç kimse görmesn tanımasın beni..bu gece çekemem boş muhabbetleri..dokunmayın bırakın kendi halime ..rüsgar nerden eserse hesap kitap yok bu gece

Hiç kimse için hayal kırıklığına uğramadım çünkü kimse için hayal kurmadım!
нαуαтıмα gιяєη нєякєѕ вι мυтℓυℓυк кαттı...кιмιℓєяι gєℓιякєη кιмιℓєяι gι∂єякєη..

- "ỳapıℓαи ві çّoκ şєỳi αffєđєвiℓiriм αмα αffєττiğiм hiçві şєỳi μиμτмαм..."

- bİzİm RaHaT eTtĞiMiZ yErDe KiMsE İsTiHaRaT EdEmEz...KeYfE dEğİl KrAlInA dEĞiL aLaYıNA gİdErRrR...
- zamanla tanırsın insanLarı yiter hayaLerin birer birer gerçeği görüp nefreti tadarsın
- Kaybetmediin şeyi aramassın ve ben asla kavgalı kaybetmem..
* Hiç hayellerinizden ‘0’ aldınızmı
* bir keşkeye daha yer yok kaLbmde

' «'3 | * ßiL ki sana bu son véda )

* Bıktım yamalı sevdaLardan
* Yoruldum her bulduğumda kaybetmekten seni
* Azar coşar deli gönül bu gözler ah neler görür hasret bana göre deil özlemin içimde yine seni büyütür..
* Bil ki sana bu son veda
* Sen başka yerde ben başka yerde soluyoruz vay aman
* Hayatın kendisi bu her$ey varmı$ içinde yollar ayrılıyormu$ deLi gibi sevsen biLe :/
* // ѕєη gι∂ιη¢є öтє∂є кαℓ∂ı нαуαт кıяıℓıρ тυz вυz σℓ∂υ тσραяℓαηαмα∂ı αşк «/3 ||
* £y a$k Sana yeniLdim bir günahkar yüzünden... Verme istemem!.. ßırak!.. Üstü kalsın!.. aLacağım yok senden...
 emo nickleri
* Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya...»
* sakın bırakma elimi... yoksa tutunamaz, düşerim...
* herşeyi bırakırım da seni asla.....
* Sanırım ßidaha qeLmeyecek umudumu kaYBetmek üsereYim =(
* kaLp Sen yine Sen Der
* sen benim kördüğümüm tutamadım göz yaşım
* ßakışLArn kaÇAr qider qücüM yhq yeTişmeyee...
Kaynak : yorumla.net - Linkleri Sadece Kayitli Uyelerimiz Gorebilir. Uye Olmak Icin Tiklayiniz...
yhqLuuqunda Ne qiDeBldm Nede kaLdm
CêkêmêyênLêrê AcârIm YoLumu.
emo msn sözleri
Arkamdan konuşanların hepsi arkada takılmaya devam etsin!

ιиѕαи уα нαуяαи σℓυя вαиα уα ∂üşмαи.....уα нιç уσкмυşυм gιвι υиυтυя.....уα ∂α çıкмαм αкℓıи∂αи

-ÖleN BenDiM giDeNse SenDiN…
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları