Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

kırgın msn sözleri

sen wodafone gibi anı yaşaRken ben turkceLL gibi her zaman her yeRde çekemem senii


bazen fıRtına bazn yağmuRumsun Bitsin bu hasRet geL ne oLursun Susuz çöL gibi sana susuzum dünyaLar benim oLsada biLki sensiz mutsuzum...
nokTâ KoNmuŞ ßîtmî$ èn GüzèL hîKâyèm/sîn sèn...


Ve ßir qün . .


ßirßirine sırtını dönmü$ iki yüRek ßu
LduLaR . .
ßundan daha acı ne oLaßiLirki . .


кüçüк вє∂єηιм∂є öℓüмℓє ѕαναşıякєη ѕєηι вυℓ∂υм мєℓєğιм..'':


kızqın diiLim sadece kırqınım :/


küÇüqüM daHa çoK küÇüqüM bU yüZdeN
büTün koRkuLarıM GruRum Bu YüzDen
bU yüzDeN çoCuK qibi acı çektiren koRuNmasızLıqım ):


kırgın msn sözleri
Bitti buraya kadarm$ dedim
Unuttum biLe dedim.
Avuttum kendimi sözde
Ama yinede akıô gözyaşLarım
IsLatıô yastıımı..
Seni özlediim geceLrde

Çocukluğumu özlüorumm....
Yara bere içindeki dizlerimi....
Elma şekerine bulaşmış ağzımı...
Yaramazlık yaptığımda annem görmesin die saklandığım kapı arkalarını
Oysa.... çokdan sobeledi hayat beni....!


Nasil yalan söylerim Gözler inkar etmezki Hayir desem bile Sözlerim kar etmezki..
> Ben bu askla kavrulsamda Bu yanginda kül olsamda Aska doydum nasil olsa Sen mutlu ol yeter bana..
> Sen kapimi calmasanda Düslerimle kalmasanda Bir gülüsün yeter bana Yeterki sen mutsuz olma..
> Seni seviyorum seviyorum seni seviyorum Sen sevmesen bile Seviyorum seni seviyorum İstemesen bile!



HayaLLer GerçekLeriN sıradışı YarıSıymı$..SeNde Yarı Yarıya BeNimSin .!.


ѕσηυηDα вiiттii gαLiiвα
..göяüуσяυм..
iiçiiмєDé cαη çєкiişLєяiiмii
..Dυуυуσяυм..
ѕözLєяiiη çσк αcιтιуσя
..öLüуσяυм..
кєşкє вαşDαη ѕöуLєѕєуDiiη
..giiDiiуσяυм..
ηαѕιLѕα кσумαz ѕαηα
..вiiLiiуσяυм..

> Geceyi bağladım gündüze Gün doğsada de Yıldızlar solsada Gözümü yummadan ben yineé
> Dünyaya kızar dururum Kendime sorar dururum Hep seni severmiyim böyle

AğLamakLı CümLeLeR enteresan kuRmuoRum..SözLeRime Toz Kaçtı O kadaR!

ßenLiqimMm senLiii seFer

heR$eiMm sénSinN héR$ey séNin iCin

tuT éLLériMi uyaNaLım saßaha ßaq qöSLéRime saqıNn ßni ßıRaqMa ...



Ucurumun kenarında
Bizi iten rüzgarında
Cok güvenli değil ama
Düşmememek için tutun bana

Ruhumu bedenime tutuşturan küçücük bir kanca


Yalnız kaldım bu şehirde
Bana sorsan döndük dehlizlere
Tutsak kaldık içimizde
Uyansakta yokuz yerimizde



gözLeRim köR oLsa göRemesem senii
hafızam kayboLsa biLmesem kendimi
hiç kimse tanımaz oLsada benii
kendimi unutuR yinede unutmam seni...


bütün kızLarr dostum oLsa mini etek moda oLsa yine dostumu isteRim Demet şeneR kankim oLsa Deniz akkaya sewgiLim oLsa yine dostumu isterim Tuba özay masaL anLatsa ebru şaLLı yemek yapsaa Petek dinçöz çamaşıRLarımı yıkasa yine dostumu isteRim O dostuma sLm oLsun Mini etekLi kızLar ona kuRban oLsun..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları