Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

2010 ayrılık nickleri

| 4 Mayıs 2010 Salı | , |
Belki Her adımda..
Belki Her Nefeste..
Belki Her Güneşte..
Bir SON bulursun sana Yazılmış


Başka koLLarda Mesut oL

Bnde Bittin Görmüyomusn


~√V^√~√V^√V'^~hani senin için atıyodu ya----------------bak durdurdum..


yine de ben toplardım yerlerden kalbimin kırıklarını!
sırf ayaklarına batmasın diye..


b0şwr aLdanma qöqsndeki 0 haywana

Hayat beLirsizLiktir..
Sana hükmeder ..
KaranLıqın aLtına seni iter ..
'Hayat'sana eziyet eder..
AqLatır seni qeceLeri ..
Duyan kimse varmı?..

Y0ksa yaLnız mısın ?..


Balonun uçup sonsuz gökyüzünde kayboLması gibi kayboLdun hayatımda ...

Yakalamam yaşamam lazım ama Elini uzatmıyor hayat..

2010 ayrılık nickleri

Yalnızlık Bir gereksinimdir.


...ßunCa aCıyı ßoşa Çekmez hiÇ kimSe...





Herkes kendini cok iyi dostluk biliyor...
Şimdi Yol Ver Kendine!!





45515612165156126545 kere saRıL bana...



Boşuna bu aşk şarkıLarı

YaLan bu kadar aşk adına
YazıLan şiirLer
YaLan aşkLar
YaLan hayatLar
YaLandan yaşamaya mahkûm nefes kesen oLmuşuz
Suçumuz sahte kişiLikLerimiz !




Kişisel Birşey Değil Bu..
Yaşamak zor buralarda..

|| Kimseyi Öldürmedim..ama Süründürdüğüm Çok oLdu ||

Hayata Ban.!

eLimde Artık Herşey SiLiyorum Dünü… Lanet Ediyorum geçmişe…. Yaşıyorum bugünü..



yoksa hayat takLaya mı getirdi biZi ?!

Karşıdan bakarsan görürsün hüzünlü Dostunu !


Aşk için kurduğum "düşlerin" yerini.. Kocaman "yanılgılar" almış !.

Meleğindim yokluğunda uçup kayboLdum !

hani bana biR güL weRmiştin o güL soLunca mutLaka geLeceğim demiştinaLLah seni biLdiği gibi yapsın emii güL pLastik çıktı beni kandıRdıN



bahaRı çiçekLe çayı 2 şekeRLe hayatı seniNLe sewiyoRum

yeRLere çöp atmayn hawaya atıN bıRakın soRumLusu newton oLsn



/_\ /_\ /_\


bu 3 dağı göRdün mü???BiRi sana oLan sewgimi beLirten dağ...BiRi sana oLan özLemimi beLiRten dağ...BiRide beni unutuRsan seni tepesinden atacağım dağ



yine iç ((göNüL)) şişem kıRıLıp kenaRa düştü



gözLer sewdiğini heR zaman buLuR


BiR bahçe düşün oRtasıNda sadece biR güL...ÖyLe biR güLki dokuNsaN köLesi kokLasan esiRi kopaRsan kuRbanı oLursun işte sen öyLe biR Bahçenin biRicik güLüsün

Düsersin demistim..Fazla sarktin Hayallerimden


$erefsizLiqiNe boncuk tak Da..
''Nazar deĞmesin..!*''...


sev..
öyLe sev ki kaLmasın sende gurur..
gururun başLadığı yerde sevgi son buLur...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları