Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

seviyorum nickleri

| 20 Nisan 2010 Salı | , |
вєş pαгα єтмєz yűгєgίиє sűгgűи єттίи нαyαтιмι …
Úc kurusluk yaLanLarina kurban ettím kOca sevdami ..
son nefesim sen olsan simdi ölürüm..
sen olmasanda yanimda gozlerimi her kapadigimda hayalin karsimda..
.ιllι. S / S .ιllι. kalbímde baş kóşededír yerí !
Bením ícín hayat senín dudagιnιn kenarιndakí mínícík bír gúlúmseme !
- adí ;; ‘’ T'’ sOyadi ;; ‘’ D ‘’ yerí ;; ‘’ KALBÍM ‘’ degerí ;; ‘’ ÓMRÚM ‘’
|| uLaşıLmaz deiLim … yakLaşmasıNı biL … ||
 Evlilik nedir?.. Göz kıpırtısı.. Dudak şapırtısı.. Yatak gıcırtısı.. Velet zırıltısı
Son Nefsmi veRioRmm KurtL$m Yoq iNan ßiLioRm snDn sOoN Kes ßi$y i$tioRm yaLvaRyRm qeL sefkLmm seNi haLa Joqs seOrmm..
Unutmq iStedm Ama iNan OLmadyy Hijj ßi$ein AnLamy kaLmadyy!!
 aşık msn sözleri
BEN ÖLÜMÜ YANIMA ALDIM GIDIYORUM! YASAMAK SANA KALSIN..
$uursuz ßéyinLérinizdékiqércéği unutmu$ hayaLLérinizé ßi tükürükté ßén atıyorum
intihara meyiLLi oyuncak bebekLeris biz dünyanın dönüor oLması eğLndiremes bsi..! †….//….GozLerim KapaLi Ve AgLamakLi Beni.. seviyorum nickleri
aYnaya ßaqTım s0n KeS SoNunda geLdm kndıme..Herqes mutLu oLsn die doLasamam ßen ßu çöpLüqTe..


‘ ««««яσ¢к σℓ∂υğυη уєя∂є ѕαℓℓαηмαк ∂єιℓℓ;;;σℓ∂υğυη уєяι ѕαℓℓαмαктιя»»»
кahкaha кσякuηuη ωє Şєγтaηiη тєк düŞмaηidiR.. вєLкdє ÖLüякєη γapiLćaк єη Sση şєγ qєяςєğє кahкaγLa qÜLмєктiя
haккıмda dєdiкσdu γapıp вσ$ кσηu$aηLaя dєωaм єdiη яєкLaмıη iyisi kötüSü σLмaz!!!!!!…
HayaT HoŞTurAşkLar ßoşTur … SewmE ßoşVeR PeŞinDe KoşTuR
Aşk iki temel elementten oluşur acı ve haz. Gerisi naz ve gaz…
DüşLerimde pusLu bir iNTiqam .. biLekLerimde bayaT bir inTihar öLünecek Bir şee YokmuşŞ seN gidince YaşaNacak ßişi oLmadığı KadaR ..
GİTME RUHUM..!zaman ayrıLığı vurur.dipsiz bir sevda yokuşunda yanımda kaL..bırakma yaban sevdaLara… düşü oLmayan acı sevdaLara…

Ben sevdanın oturduğu sokakta oturuyorum,geceLer hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum gecenin efkarı iniyor perde perde…
DamarLarımda doLaşıyosun,doLaşıyosun da sonra ben senin kanın değiLim diyosun!
gökLerin ardında gökLer var… bir deniz var.. Çok engin..Ufkun ötesinde başqa ufukLar var…”
Sevmek kimi zaman reziLce korkudur…İnsan bir akşam üstü ansızın yoruLur…
KorKuyorm nyden korkTumuu ßiLmeden..YaşıooRm aMa ne iÇinn yaŞadığımı ßiLmeden ..
Şimdi seN yoqSn hiç Fark eTmezz BeN yiNe ayNı ben..aCının şkLi farhkLı Hç Farq eTmezz BeN yne KAYBEDEN . . !!
Daa Onsuz 1 Hayad ßiLé HayaL Edémiosun Péki Ona NasıL Véda Edicéxin?
aqLama..! hém ßahk aqLıoRmuyum ßéN hiç ? aqLarsan kıZarıR qözLérin (: ßozuLur qüzéLliqin (x
hEr roManda bİr kAhraMaN oLduM ama eN cOk kEndİ hiKayEmdE yoRuLduM…!!
herkeZ sevqiye daiR biR$eyLeR saçmaLarKeN ßeN oNu ßuLdm..!!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları