Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sevgi msn nickleri

| 18 Nisan 2010 Pazar | , |
qöZzLéRimi aÇsam Daa Sn ÇıqSaŋ KaR$ıma..

qiTméq Yaqı$maSs Sna..!

KénDiŋ oLmaq vaRqéŋ asLa ßa$qaSıNa ßaqMa...!!

SöZLéRŋ çq aCıTıy0r öLüoRmm...!!

KaLßimi YaLaŋ A$qLa DoLdяmaYa méRaqLı déiLm..!!

RaSt qéLdiim Tüm İnSanLaR Sŋi ßŋa aŋLatяLaR..

KaLßimdé Sna Yér yoq ßnm KaLßm ShnSn!!

Sénn aRqanDn aqLaMam Snn İçiN öLüRm..!!


qéç YaTTım ßüTn aqŞamLaR sNi ßna aNLaTrLaR!!

aRqamDa ßiRçq a$q war!!



İçimdéqi SénSzLiqi Shn ßaşLaTr Shn ßiTiRirsn..!!

aqLımDa KöR ßa$LanqıÇLarn HéPsNdé Shndén ßi$éy war

Ké$qé Hép Çocuq KaLsqTa KaLpLéRmiZz YéRiné DizZLéRmz KaNaSa..!!
  kişisel ileti sözleri

Sni SiLdm Sni qömDm..!!

Snn mutluluqun kalp kırmaq üstünéé!!

Y0qLuunDa öréndm HéR iNSn Téq ßa$ına!!

ßénCiLsiN séWémésSn!!
Sevgi msn nickleri 

GüL SuNaN Bir eLde Daİma Bir miktar GüL KoKuSu KaLır.

YakLa$Ma¡ UZakLa$¡DîDîk

DîDîk ëDërîM ha¥atIñI,

ßëñDëñ ßa$kasIña ¥a$atMaM

sëñî,tarîhîñî VururuM,

añILarIñI asarIM,¥ûrëgîñë

saPLarIM këñDîMî

' | Plaч baCk déqiL bu qéяCék sés.Söz мüziK sana чazмaK téяS |

Dönmeye yüzün var mı? Bu kadar kolay mı?... Geçmişe dönüp ağlasan, bu kız buna kanar mı?



xX ChéLLéKé RéHéCéLLé ¿



* xX déиqésizZ .. ∂éηgéѕιzιмм , çıℓgıηıмм ,υкαℓαуıмм , αмα ¢нσк тαтℓıуıммм ßє «


éyy Aşk GéLdiysén Üç Kéré Wur


* HoplayaROCK zıplayaROCK inanaROCK coşaROCK e birazcıkta matROCK dinlemek lazım ROCK*

*Gitarımın teline, sevgilimin eline, Rockcıların diline hastayım* Rockcu Çocuk isyanlarda, Onu paklar Metallica

* Özgürlüğün Anlamını Yeni Öğrendim, Senmişsin (u rock)

* BıRock Sana Gelsin

* Rocky Balboa Yumrukları Gibi Darbeli Benim Rock Sözlerim *pop dinleyip kıç sallayacağına rock dinleyip kafa salla daha iyi*

*Gitarımın teline, sevgilimin eline, Rockcıların diline hastayım

*Sil baştan başlamak gerek bazen,hayatı sıfırlamak sil baştan sevmek gerek bazen herşeyi unutmak…

*Sen korktukça sen kaçtıkça zorba da gelir üstüne

*Dursun zaman dursun diyorsun da oyun değil ki yaşamak.

*Bana hiç birşey söyleme ateş kül oldu içimdeYalan dostum aşk diye birşey yok,aşk dediğin üç günlük eğlence,bilemedin beş günsürsün kapılıp da sürünen çok

*Çoban oldum gidiyorum yapayalnız bu diyardanYolum uzun gör güzelim,vakit doldu ben gideyim küçük yaşta ağlar oldum fırtınamsın benim

*Bu kez pek bi afili yalnızlık ağlayan bir kadın kadar düşman

*Yok olup gitsem de sonumu bilsem,ölümü tatsam da yenilmem yine de senin için bütün zaferlerim

*Bir ben anlar severim, gözlerinden öperimAltındaki arabayı , sat sonra görüşelim

*Denize açıldım sevmeye sevilmeye anladım sevmek gibisi yok,yağmura soyundumyavaş yavaş yağar diye damlalarda yüzmek gibisi yok.

*Gömdün sandın gittiğindeBir demet çiçeğim bile yok.Toprak kaldım gittiğindeFiliz verdim de suyu yok

*Altı üstü 5 metreydi ,dertlerinin birikimiBelki biter dedin ama sen kaparsan gözleriniBertaraf et her şeyini kıymetini kısmetiniBelki yarın gelir ama bugün seni sevmedi ki

*Git gideceksen bekleme farklı değilsin sen de

*Hani benim hani benim hani benim olacaktın iki bahar önce okulun bitince bana varacaktın
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları