Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

iyilik nickleri

| 21 Ekim 2009 Çarşamba | , |
hedefe ni$aN aLmadan önce ßarutunu kontroL eT
iyilik nickleri
biqüи pişmaи oLup döиerLerse!
Büyük чanLış!!!
OиLarı qeldikLeri qibi чoLLarım!
Bendeи daha iчisiиimi buLdu!
Beи her haLimle !
кяαℓıηı ѕσℓℓαяıм!
Beиdeи uzakLara qitmek bazeи zarar bazeи kar!
DostLuqum öLeиe kadar sürer !
Düşmanımsa qün qeLir eLbet baиa diz çöker!
Beи akLı qel qit olanLardaиım.!
Sewmedim deseLerde eski a$kLarım!
Beи чiиede qüи qeLir !!
Herkesiи akLlıиda sabahlarım...!


içki sigara kötülüklerin anası diyorlar

,peki ozaman içkiye sigaraya sebep Olan Aşk neyin Anası



Korkacak bir şey yok nefes aL gitsin.
Hayat güzeLdir neticede.
Biri aşk derse önce kaLbini sor,
Kim ne derse yaLan "O" ne derse öyLe.
Bir dahamı geLiceksin bu Siktimin dünyasına ?
GüLüceksin, agLıcaksın, zıpLıcaksın ama hiçbir zaman "ÜzüLmceksn!"
ÜzüLdünmü yarrra yersin.
Bir süre sonra yapmadıkLarın içinde üzüLürsün bunu sende biLiosun.
Bunun için inadına güLümse, İnadına eğLen ,)
YaLaka oLup kazanıcagna..
Kendin oL kaybet ,)


gÖzLerim kÖr beLki,kuLakLarım duymaz...
ruhum sakat.
bedenim hasta.
ama tüm yarım yamaLakLığımLa..
tüm parçaLanmı$LığımLa.bu benim!güçLüyüm.ayaktayım..size kÖtü bi haberim war..hayattayım (:


aSkı son zerresine kadar yaşama cesaretini gururuma ßorçLuyum .. yüregimi herşeyden farkLı we özeL tutan ßen " asiLLiqini " gördükçe gururLanıorum .. herkez özeL oLabiLir , farkLıda .. ama ben kimseye Laik görmüorum ßu yüregi we kimseyLe oLmuorum .. yanLızLıgımın cewaßıda ortada .. !


Zerre kadar umrumda deqiLsiniz artık.


mutlu msn sözleri
Benim insanlara güvenme ve inanma probLemim var sanırım. (:
Ne zamn kime inansam güvensem iLLaki bi darbe vuruyor.
Ama artık gercekten hiç umrunda deqiLsiniz.
İnanın sıkıldım sacma sapan hareketLerinizden.
Sizi vicdanınızla başbaşa bırakıyorum.
İstediqiniz kadar arkamdan konuşun. !!!


TeşekkrLeer.
Büyüyorum sizinLe.



Aşk " Sabır "dır beLki ama asLa " TahammüL " değiLdir.
Bu yüzden KimiLeri vardır, Aşkın En YüceSine Layıkdır.
KimiLeri vardır, Aşkın En Yücesini Versende AşşağıLıkdır..


yıLLar qecSede siLemezsn beny qözLerinden
qözyasLrıyLa b3n tüKenmemqi
aynadaqi diqeR yüzün
sen unudSanda 0 bny unutamaz ki !


SöyLe kaç qözyaşı sonra qeleceksin ve . .
kaç qüLücük sonra !
Gideceksin ? . . .


MuTLuLuĞu HeP BeNi MuTSuZ EDeN ADaMDa aRıYoRuM GaLiBa..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları